PUMA prezentuje nowy zestaw butów Lights Out
Warszawa, 3 października 2024 r. – Firma PUMA zaprezentowała dziś nowy zestaw kolorystyczny korków Lights Out, w którego skład wchodzą buty ULTRA, FUTURE i KING.
Zestaw Lights Out składa się z butów ULTRA 5: z linii ULTIMATE i CARBON – dostępnych w wersji zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Model ULTRA pozwala na osiągnięcie wyjątkowej prędkości i daje wrażenie korzystania z precyzyjnie dostrojonej maszyny, co tym samym stanowi znaczną przewagę na boisku. Buty z edycji ULTIMATE mają zupełnie nową podeszwę SPEEDSYSTEM, a te z linii CARBON wyposażone są w opracowaną przez inżynierów z PUMA Motorsport niestandardową podeszwę SPEEDSYSTEM CARBON, która została wykonana z włókna węglowego, dzięki czemu jest znacznie bardziej sprężysta. W butach z każdej linii zastosowano precyzyjnie zaprojektowaną konstrukcję korków PUMA FastTrax.
Buty FUTURE 7 mają adaptacyjną cholewkę FUZIONFIT360, która pozwala na doskonałe dostosowanie do indywidualnego kształtu. Połączenie technologii PWRPRINT, PWRTAPE, podwójnej siateczki i elastycznej dzianiny sprawia, że dokładnie dopasowują się do stopy i dają pełnowymiarową swobodę ruchów na boisku.
Model FUTURE pozwala na lepsze wyczucie piłki dzięki teksturom 3D, które zapewniają doskonałą kontrolę na boisku. FUTURE składa się też z podeszwy Dynamic Motion System, która zwiększa stabilność, zwinność i przyczepność podczas szybkich, nieprzewidywalnych zmian kierunku.
W butach KING do stworzenia cholewki K-BETTER™ wykorzystano materiały niepochodzące od zwierząt. Zastosowano również strukturę GRIPCONTROL 3D dla lepszej kontroli nad piłką, precyzyjnego dotyku, komfortu i trwałości buta. Lekka struktura buta składa się z podeszwy, zewnętrznego zapiętka, zintegrowanego grzbietu stabilizującego i stożkowych korków, dzięki czemu zapewnia idealną kontrolę zarówno nad ruchem, jak i piłką.
Marka PUMA działa z zamiarem tworzenia lepszej przyszłości, dlatego tworzy cholewki ULTRA, FUTURE i KING z materiałów pochodzących w co najmniej 20% z recyklingu.
PUMA pracuje nad poszerzeniem damskiej rozmiarówki i dopasowaniem buta do węższej anatomicznie kobiecej stopy. Nowy zestaw Lights Out w wersji Women's Fit został właśnie tak zaprojektowany: aby zapewnić komfort i zwiększyć wydajność gry na boisku.
Seria Lights Out jest dostępna w przedsprzedaży od 3 października na stronie PUMA.com i u wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych. Globalna sprzedaż rozpocznie się 10 października.
ZDJĘCIA:
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.