Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?
Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?
Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.
Brak strategii sprzedaży odpowiadającej na potrzeby e-handlu, nieautoryzowani dystrybutorzy, dumping cen, produkty z tzw. szarej strefy (grey market), niewystarczająca edukacja partnerów: to wszystko sprawia, że na dynamicznie rozwijającym się rynku nie każda marka – niezależnie od wielkości – potrafi się odnaleźć. Jakie czynniki powinny wziąć pod uwagę firmy, żeby z sukcesem skorzystać na transformacji handlu?
O Grupie Media +:
Specjalizuje się we wsparciu procesu sprzedaży marek online: od strategicznego wsparcia w procesie digitalizacji kanałów sprzedaży, budowania sieci e-dystrybucji, po aktywne prowadzenie kampanii sprzedażowych i programów supportujących. Oferuje autorskie narzędzia do monitoringu i modele e-commerce i social-commerce'owe. Działa w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od początku działalności w 2014 r. zespół ekspertów Grupy Media+ realizuje kampanie dla klientów z takich branż jak FMCG, nowe technologie, produkcja zabawek.