Grupa Media+
Informacje prasowe

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.

Brak strategii sprzedaży odpowiadającej na potrzeby e-handlu, nieautoryzowani dystrybutorzy, dumping cen, produkty z tzw. szarej strefy (grey market), niewystarczająca edukacja partnerów: to wszystko sprawia, że na dynamicznie rozwijającym się rynku nie każda marka – niezależnie od wielkości – potrafi się odnaleźć. Jakie czynniki powinny wziąć pod uwagę firmy, żeby z sukcesem skorzystać na transformacji handlu?

 

 

 

 

Załączniki

Ivan Kovalov Grupa Media+.jpg

Ivan Kovalov Grupa Media+.jpg

jpg 420,4 kB
pobierz
Maciej Walecki_Grupa Media+(1).jpg

Maciej Walecki_Grupa Media+(1).jpg

jpg 241,0 kB
pobierz
Taida_Landowska_Grupa Media+.jpg

Taida_Landowska_Grupa Media+.jpg

jpg 155,1 kB
pobierz
LOGO_GMP_2.png

LOGO GMP 2

png 407,7 kB
pobierz
docx

IP_Co każda marka powinna wiedzieć o e-commerce.docx

docx 669,2 kB
pobierz

O Grupie Media +:

Specjalizuje się we wsparciu procesu sprzedaży marek online: od strategicznego wsparcia w procesie digitalizacji kanałów sprzedaży, budowania sieci e-dystrybucji, po aktywne prowadzenie kampanii sprzedażowych i programów supportujących. Oferuje autorskie narzędzia do monitoringu i modele e-commerce i social-commerce'owe. Działa w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od początku działalności w 2014 r. zespół ekspertów Grupy Media+ realizuje kampanie dla klientów z takich branż jak FMCG, nowe technologie, produkcja zabawek.