PLL LOT i Thales przedłużają umowę na obsługę systemu IFE
Lista przynależnych kategorii publikacji
Polskie Linie Lotnicze LOT i firma Thales przedłużyły na 9 lat umowę na obsługę techniczną systemów rozrywki pokładowej dla floty samolotów B787. W ramach porozumienia specjalny zespół Thales wesprze przewoźnika na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Polskie Linie Lotnicze LOT po raz kolejny powierzyły firmie Thales obsługę systemu rozrywki pokładowej na pokładach swoich samolotów typu Boeing Dreamliner. Dodatkowo w ramach umowy operator IFE zapewnia liniom lotniczym dostępność dedykowanego klientowi zespołu serwisowego. Thales jest jednym z liderów w branży lotniczej i kosmicznej i dzięki swojemu globalnemu zasięgowi zapewni wsparcie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w rejonie Azji i Pacyfiku oraz w obu Amerykach. Główne warsztaty obsługujące PLL LOT znajdują się w Dubaju oraz w Abu Dhabi.
- Współpraca PLL LOT i firmy Thales to sprawdzone wieloletnie partnerstwo, którego początki sięgają roku 2007, kiedy przewoźnik wybrał nasze rozwiązania techniczne na pokładach B787. Cieszymy się, że po raz kolejny zaufał nam jeden z najszybciej rozwijających się operatorów europejskich linii lotniczych. Dowodzi to uznania dla jakości naszych usług i motywuje nas do ciągłego doskonalenia oraz dostarczania jeszcze lepszych usług pod klucz dla branży lotniczej – powiedział Bertrand Drugeon, Dyrektor Generalny ds. Globalnego Serwisu Lotniczego Thales w Europie.
- Nasze działania z firmą Thales rozpoczęliśmy wiele lat temu i po raz kolejny okazały się one bardzo owocne. Wspólnie stawiamy czoła wyzwaniom, przed którymi obecnie stoi cała branża lotnicza, udało nam się uzgodnić nowy model współpracy i przedłużyć umowę o wsparciu floty Boeingów. Chciałbym podziękować naszym partnerom z firmy Thales za stałe wsparcie i zaufanie - powiedział Maciej Wilk, COO PLL LOT.
Dzięki współpracy Thales z PLL LOT polscy pasażerowie nie tylko mają dostęp do nowoczesnego systemu IFE, który pozwala przyjemniej spędzić czas na dalekich trasach. Od lat na lotnisku w Warszawie pracuje specjalna stacja obsługi Warsaw OBS Station, która działa siedem dni w tygodniu po to, aby wszystkie rozwiązania i urządzenia pod opieką IFE znajdujące się na pokładzie działały bez zarzutu. Warto wspomnieć, że Warsaw OBS Station jest jedyną stacją Thales na świecie, która zapewnia obsługę foteli klasy biznes.
- Dzięki naszym technikom z lotniska na Okęciu pasażerowie podróżujący codziennie z Warszawy do takich miast jak Nowy Jork, Chicago, Toronto, Tokio, Seul czy Pekin mają w trakcie lotu dostęp do najnowszych filmów, muzyki, gier i wiadomości. Każdy pasażer może także na bieżąco sprawdzać status lotu i otrzymywać wszelkie instrukcje dotyczące bezpieczeństwa. Cieszymy się z kolejnego kroku w rozwoju naszego partnerstwa z PLL LOT. To duży zaszczyt i odpowiedzialność, której zamierzamy sprostać – podkreśla Magdalena Nizik, Prezes Thales w Polsce.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O firmie Thales
Thales (Euronext Paris: HO) jest światowym liderem w dziedzinie zaawansowanych technologii, który inwestuje w innowacje cyfrowe i „deep tech” – łączność, big data, sztuczną inteligencję, cyberbezpieczeństwo i komputery kwantowe – aby budować pewną przyszłość istotną dla rozwoju społeczeństw. Grupa zapewnia swoim klientom (firmom, organizacjom i rządom) w dziedzinie obronności, aeronautyki, przestrzeni kosmicznej, transportu, tożsamości cyfrowej i bezpieczeństwa - rozwiązania, usługi i produkty, które pomagają im spełniać ich kluczową rolę.
Thales zatrudnia 81 000 pracowników w 68 krajach. W 2021 roku Grupa wygenerowała sprzedaż w wysokości 16,2 mld euro.