OSHEE wprowadza na rynek limitowaną serię napojów sygnowanych marką Wiedźmin
Warszawa, 02.09.2021 - OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED. Dzięki współpracy na rynku pojawią się napoje funkcjonalne sygnowane marką Wiedźmin. Każdy z nich będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum fantasy, które zyskało sobie miliony fanów na całym świecie.
OSHEE zapracowało na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a produkty firmy stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Kierując się hasłem „Live, Fight, Win”, marka współpracowała z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi.
Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach już we wrześniu zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.
- Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – dodaje Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.
W dystrybucji znajdą się następujące produkty inspirowane uniwersum Wiedźmina:
- Energy Drinki w puszkach 500 ml o smakach jabłko-kiwi („Kot”), truskawka-limonka („Zamieć”) oraz mango-chili („Jaskółka”) – w sugerowanej cenie 4,49 zł
- Napój izotoniczny w butelce o pojemności 750 ml oraz woda witaminizowana
o pojemności 555 ml – oba o smaku bzu i agrestu – w sugerowanych cenach 3,19
i 3,29 zł - Napój izotoniczny o smaku czerwonej pomarańczy w butelce o pojemności 750 ml
i w sugerowanej cenie 3,19 zł - Energy water o smaku czerwonej pomarańczy w butelce o pojemności 555 ml
i sugerowanej cenie 3,49 zł - Proteinowy baton energetyczny (45g) o smaku owoców leśnych w sugerowanej cenie 5,49 zł
Wszystkie produkty dostępne będą w limitowanej dystrybucji na terenie kraju, w tym w największych sieciach handlowych.
Loteria z nagrodami
Dedykowana loteria towarzysząca wprowadzeniu limitowej serii produktów na rynek z pewnością ucieszy wszystkich konsumentów, którym bliskie jest uniwersum Wiedźmina. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych.
Od 1 września do 31 grudnia 2021 będzie można wygrać ponad 2000 nagród. Wśród nich 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE. Szczegóły na stronie oshee-wiedzmin.pl.
Kampania reklamowa
W październiku ruszy kampania outdoorowa i digitalowa, związana z wprowadzeniem na rynek limitowanych produktów OSHEE. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight.
Jednocześnie rozpocznie się kampania digitalowa. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O OSHEE:
OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych
i witaminowych.
OSHEE to marka stworzona z pasji do wygrywania. Jeśli podążasz za swoim celem, walczysz do końca i swoje porażki traktujesz jako część Twojego sukcesu — OSHEE jest właśnie dla Ciebie.
Od momentu powstania OSHEE inspiruje i motywuje do działania konsumentów na całym świecie, koncentrując się na promowaniu aktywności fizycznej oraz zachęcaniu do aktywnego stylu życia.
OSHEE motywuje. OSHEE inspiruje. OSHEE daje energię do walki z codziennymi wyzwaniami. OSHEE to działanie. OSHEE to rozwój i ciągłe doskonalenie. OSHEE to okrzyk zwycięstwa na mecie! OSHEE to radość po ciężkiej walce. LIVE, FIGHT, WIN!
O studiu CD PROJEKT RED
Powstałe w 2002 roku studio CD PROJEKT RED tworzy i wydaje gry wideo na komputery osobiste oraz konsole najnowszej generacji. Flagowymi tytułami studia są seria gier o Wiedźminie, Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści, GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana, a także Cyberpunk 2077 — najnowsza gra role-playing studia. Razem z platformą cyfrowej dystrybucji GOG.COM, CD PROJEKT RED jest częścią Grupy Kapitałowej CD PROJEKT. CD PROJEKT S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (ISIN: PLOPTTC00011).
O grach z serii Wiedźmin
Seria gier Wiedźmin to flagowa marka studia CD PROJEKT RED. Gry o przygodach profesjonalnego łowcy potworów Geralta z Rivii sprzedały się dotychczas w liczbie ponad 50 milionów egzemplarzy na całym świecie, zdobywając ponad 1000 nagród. Najnowsza odsłona serii — Wiedźmin 3: Dziki Gon — ukazała się na komputery PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch, zdobywając łącznie 250 nagród dla najlepszej gry roku i osiągając wynik ponad 30 milionów sprzedanych egzemplarzy. Gry z serii Wiedźmin są osadzone w uniwersum stworzonym przez Andrzeja Sapkowskiego w serii książek jego autorstwa.