Trzy nowe klipy w kampanii reklamowej OSHEE Wiedźmin
Współpraca OSHEE i CD PROJEKT RED rozeszła się szerokim echem wśród fanów uniwersum Wiedźmina. Produkty sygnowane marką Wiedźmin, w tym „wyostrzające zmysły” eliksiry, cieszą się niesłabnącą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap. W tym celu powstały trzy nowe klipy reklamowe.
Połączenie świata OSHEE z uniwersum Wiedźmina spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz entuzjastycznym przyjęciem, dzięki skojarzeniu napojów izotonicznych i energetycznych z eliksirami dodającymi pogromcom potworów nadprzyrodzonych mocy.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji o połączeniu światów OSHEE i Wiedźmina, w dedykowanej serii napojów z wizerunkami bohaterów gier od CD PROJEKT RED. Rynek pokazuje nam, że produkty te cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – szczególnie popularne są energy drinki i napoje izotoniczne z wizerunkiem głównego bohatera – Geralta” – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.
Czarodziejka Yennefer o fiołkowych oczach, Geralt, młoda księżniczka Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu – znaleźli się na etykietach napojów i batonów energetycznych OSHEE. W ostatnich tygodniach postaci znane z uniwersum Wiedźmina można było spotkać również na wielu nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Teraz pojawią się w przestrzeni cyfrowej, na specjalnie przygotowanych klipach. Serię spotów rozpoczęła produkcja z Geraltem z Rivii w roli głównej. Wiedźmin otwiera w niej jedną ze swych tajemnych mikstur, na krótko przed rozpoczęciem walki z kolejnym potworem. To odniesienie wprost do eliksirów energetycznych OSHEE, wyostrzających zmysły i dodających mocy przed wyzwaniami, z którymi mierzymy się każdego dnia. Podczas treningu, zawodów sportowych, w pracy, czy szkole, w każdym przypadku, skojarzenie z kultową postacią działa motywująco oraz inspirująco.
W podobnym duchu utrzymane są dwa kolejne filmy, w których pierwsze skrzypce grają równie lubiane bohaterki z uniwersum Wiedźmina: księżniczka Ciri oraz czarodziejka Yennefer. Dzięki nim, eliksiry energetyczne wydają się mieć w sobie jeszcze więcej magii.
Spoty reklamowe można zobaczyć w serwisie YouTube:
Mocy nabiera również cała kampania digitalowa, stanowiąca kolejny rozdział współpracy OSHEE i CD PROJEKT RED. Kampania wykorzystująca powyższe spoty promocyjne rozpoczyna się w grudniu i potrwa przynajmniej do końca stycznia. Wideo będzie można zobaczyć przed wybranymi filmami na YouTube, na niektórych platformach VOD oraz w Google Ads. Wszystkie materiały przygotowano wewnętrznie w firmach OSHEE i CD PROJEKT RED. Do produkcji filmów reklamowych wykorzystano fragmenty CGI z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O OSHEE:
OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych
i witaminowych.
OSHEE to marka stworzona z pasji do wygrywania. Jeśli podążasz za swoim celem, walczysz do końca i swoje porażki traktujesz jako część Twojego sukcesu — OSHEE jest właśnie dla Ciebie.
Od momentu powstania OSHEE inspiruje i motywuje do działania konsumentów na całym świecie, koncentrując się na promowaniu aktywności fizycznej oraz zachęcaniu do aktywnego stylu życia.
OSHEE motywuje. OSHEE inspiruje. OSHEE daje energię do walki z codziennymi wyzwaniami. OSHEE to działanie. OSHEE to rozwój i ciągłe doskonalenie. OSHEE to okrzyk zwycięstwa na mecie! OSHEE to radość po ciężkiej walce. LIVE, FIGHT, WIN!
O studiu CD PROJEKT RED
Powstałe w 2002 roku studio CD PROJEKT RED tworzy i wydaje gry wideo na komputery osobiste oraz konsole najnowszej generacji. Flagowymi tytułami studia są seria gier o Wiedźminie, Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści, GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana, a także Cyberpunk 2077 — najnowsza gra role-playing studia. Razem z platformą cyfrowej dystrybucji GOG.COM, CD PROJEKT RED jest częścią Grupy Kapitałowej CD PROJEKT. CD PROJEKT S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (ISIN: PLOPTTC00011).
O grach z serii Wiedźmin
Seria gier Wiedźmin to flagowa marka studia CD PROJEKT RED. Gry o przygodach profesjonalnego łowcy potworów Geralta z Rivii sprzedały się dotychczas w liczbie ponad 50 milionów egzemplarzy na całym świecie, zdobywając ponad 1000 nagród. Najnowsza odsłona serii — Wiedźmin 3: Dziki Gon — ukazała się na komputery PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch, zdobywając łącznie 250 nagród dla najlepszej gry roku i osiągając wynik ponad 30 milionów sprzedanych egzemplarzy. Gry z serii Wiedźmin są osadzone w uniwersum stworzonym przez Andrzeja Sapkowskiego w serii książek jego autorstwa.