Seria angażujących aktywacji od marki SHEIN w ramach najnowszej kolekcji #Back2School
Lista przynależnych kategorii publikacji
Już niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Z tej okazji marka SHEIN przygotowała specjalną kolekcję ubrań i akcesoriów szkolnych, #SHEINBack2School, inspirowaną latami 90. i 00. W ramach kampanii promującej nową linię, marka oferuje szereg działań digitalowych dla użytkowników Tik Toka i Instagrama.
Powrót do szkoły i aktywacje dla Klientów w wielkim stylu
Przed nami nowy rok szkolny, z tej okazji marka SHEIN wypuszcza nową kolekcję ubrań i akcesoriów szkolnych - #SHEINBack2School - dedykowaną uczniom i studentom. To jednak nie wszystko, globalny producent ubrań i akcesoriów domowych przygotował z tej okazji szereg aktywacji digitalowych dla swoich konsumentów, w których fani marki będą mieli szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Użytkownicy TikToka będą mogli wziąć udział w challenge’u zwanym #SHEINBack2School. Zadaniem będzie pokazanie w formie wideo swoich przygotowań do nadchodzącego roku szkolnego, jak również oznaczenie profilu marki @SHEINpl_official i dodanie hasztaga #SHEINBack2School. Dla autorów najlepszych filmików przewidziane są nagrody - karty podarunkowe do wykorzystania na najnowszą kolekcję #SHEINBack2School.
Drugą propozycją dla miłośników marki będzie konkurs z udziałem polskich influencerów. Wybrane gwiazdy internetu udostępnią dwa na pozór identyczne zdjęcia, które różnić będą delikatne detale. Zadaniem użytkowników Instagrama będzie znalezienie tych elementów i wypisanie ich w komentarzu, oznaczenie profilu @SHEINpl_official oraz zaproszenie do zabawy swoich znajomych. Do najbardziej spostrzegawczych osób trafią bony podarunkowe. Warto znaleźć jak najwięcej różnic, ponieważ im więcej wychwyconych detali, tym większa kwota na bonie! Co więcej, całej kampanii promocyjne towarzyszyć będą ogromne rabaty – nawet do 70-80%!
- Nasi konsumenci są dla nas najważniejsi, dlatego w ramach kampanii promującej najnowszą kolekcję, chcemy zachęcić ich do udziału w ciekawych aktywacjach, stworzonych specjalnie by umilić im rozpoczęcie roku szkolnego czy studenckiego. Jako marka skierowana głównie do generacji Z, wiemy jak wielką rolę odgrywają w ich życiu social media. Pomysł konkursów digitalowych to odpowiedź na zainteresowania i styl komunikacji naszych odbiorców – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN.
Kolekcja #SHEINBack2School oraz aktywacje online dostępne będą dla konsumentów już od 1 sierpnia.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com