SHEIN
Informacje prasowe

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców

Lista przynależnych kategorii publikacji

Marka SHEIN, globalny producent i dystrybutor ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, wprowadza program wsparcia dostawców - Supplier Community Empowerment. Celem inicjatywy jest wspomaganie partnerów marki, dostawców i ich pracowników na czterech głównych płaszczyznach: ulepszenia fabryk, wprowadzenia innowacyjnych technologii, wsparcia poprzez szkolenia oraz wsparcie społeczności pracowniczych. Na zrealizowanie programu producent przeznaczył 14,9 milionów dolarów.

Wprowadzenie innowacji technologicznych

Zadaniem programu Supplier Community Empowerment jest reorganizacja procesów produkcyjnych.  Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii marka SHEIN i jej dostawcy będą w stanie uzyskać bardziej efektywną produkcję przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości produkowanych odpadów. Jednym z elementów programu SCE jest synchronizacja i aktualizacja procesu produkcji na żądanie. Poprzez analizę trendów w czasie rzeczywistym, wszystkie produkty powstają w małych ilościach (między 100-200 sztuk), a następnie, w zależności od wyników sprzedaży, ich produkcja może zostać zwiększona lub zaniechana. Dokładnie taki proces używany jest w SHEIN. Dzięki temu marka może ograniczać nadprodukcję, jednocześnie zaspokajając zróżnicowane potrzeby konsumentów.

- Jesteśmy świadomi, że przed nami, jak przed każdą marką modową, stoi wiele wyzwań, ale już dziś mierzymy się z nimi i podejmujemy pierwsze kroki odpowiadające na globalne potrzeby.  Nasz program wsparcia partnerów, dostawców i pracowników - Supplier Community Empowerment Program – ma na celu poprawę jakości produkcji oraz sukcesywne zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Celem długofalowym jaki stawia sobie marka SHEIN jest wdrażanie rozwiązań, które przyniosą długotrwały pozytywny efekt dla naszych partnerów oraz środowiska - mówi Adam Whinston, Globalny Szef Działu Environmental, Social and Governance (ESG), SHEIN.

Działania na rzecz pracowników

W 2021 roku marka SHEIN zainicjowała program Spotlight, którego celem jest wparcie pracowników fabryk oraz ich rodzin. W ramach tej inicjatywy przekazane zostały granty ponad 14 000 pracownikom ze 178 środowisk, szczególnie tym, którzy borykają się z trudnościami finansowymi spowodowanymi opieką nad dziećmi, kosztami edukacji i chorobami. Z programu skorzystało ponad 148 rodzin, wesprzeć udało się 329 młodych ludzi oraz 268 dzieci w wieku szkolnym. Przewiduje się, że w 2022 roku program dotrze do dodatkowych 26 000 pracowników. SHEIN opracował również kilka nowych programów, takich jak inicjatywa Summer Camp, zapewniająca interaktywne zajęcia dla pracowników i ich dzieci. Program przeznaczony jest dla rodzin, których członkowie na co dzień mieszkają w oddalonych od siebie częściach kraju, w wyniku pracy poza miejscem zamieszkania.

Wsparcie szkoleniowe

W ramach Programu marka SHEIN zapewnia także szkolenia dla swoich pracowników, jak również dla tych zatrudnionych przez dostawców, z zakresu zarządzania operacyjnego, struktury organizacyjnej i systemów produkcyjnych. Od początku istnienia inicjatywy przeprowadzonych zostało ponad 300 sesji szkoleniowych, w tym szkolenia certyfikacyjne, prowadzone przez strony trzecie (Intertek/SGS), które pozwalają na rozwój kompetencji.

Ulepszanie fabryk

Aby polepszyć warunki w fabrykach prowadzonych przez dostawców SHEIN oraz poprawić procesy produkcji, marka przeznaczyła 14,9 milionów dolarów na wdrożenie kluczowych zmian, które obejmą około 60 000 metrów kwadratowych fabryk i usprawnią warunki pracy 3 900 pracowników. Wprowadzanie zmian zakończy się we wrześniu 2022 roku.

Załączniki

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców_Informacja prasowa_02_09_2022.pdf

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców Informacja prasowa 02 09 2022

pdf 183,1 kB
pobierz
docx

SHEIN rozszerza program wsparcia swoich dostawców Informacja prasowa 02 09 2022

docx 41,9 kB
pobierz
SHEIN 1.png

SHEIN 1

png 2,2 MB
pobierz
SHEIN 2.png

SHEIN 2

png 2,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Gabriela Gajewska

Account Manager

MSLGROUP

Wołoska 9
02-675 Warszawa


O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com