SHEIN
Informacje prasowe

SHEIN świętuje 2. rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X

Lista przynależnych kategorii publikacji

SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, kontynuuje współpracę z artystami z całego świata w ramach  autorskiego inkubatora mody SHEIN X. Marka zainwestowała do tej pory 55 mln USD, aby umożliwić prawie 3 000 aspirującym projektantom i artystom z ponad 20 krajów zaprezentowanie własnych kolekcji globalnej publiczności.

Program SHEIN X prowadzi projektantów przez cały proces: od zaprojektowania produktu, przez produkcję, po marketing i logistykę łańcucha dostaw. Projektantom oferowane są warsztaty, mentoring i unikalne narzędzia, takie jak witryna analityczna SHEIN, gdzie mogą obserwować cały proces i reagować na potrzeby konsumentów w czasie rzeczywistym. W ramach inkubatora finansowany jest również cały proces produkcji i logistyki. Dzięki temu początkujący artyści nie podejmują ryzyka finansowego lub obciążenia związanego z produkcją i wprowadzaniem na rynek swoich kolekcji.

SHEIN szanuje własność intelektualną wszystkich projektantów, a autorzy współpracujący z marką w ramach SHEIN X posiadają prawa do swoich projektów. Program wypłacił również ponad 5,37 milionów dolarów prowizji projektantom, co stanowi zdecydowaną większość zysków ze sprzedaży produktów SHEIN X na koniec 2022 roku.

Od 1 stycznia 2021 roku grupa projektantów i artystów SHEIN X wzrosła z 7 do prawie 3 000 osób z całego świata. Wprowadzonych zostało na rynek prawie 2 000 kolekcji z ponad 25 000 oryginalnymi projektami. Program posiada również dedykowaną linię produkcyjną, angażującą dziesiątki profesjonalnych dostawców.

Projektanci SHEIN X mogą również korzystać z mediów społecznościowych marki, a także z działań marketingowych, aby zwiększyć widoczność i świadomość swoich marek oraz wpływy w branży. Wielu projektantów SHEIN X jest także widocznych podczas eventów SHEIN, takich jak otwarcie sklepów typu pop-up czy pokazów mody, np. pokaz SHEIN X w Paryżu, ale także podczas globalnych tygodni mody, które zapewniają międzynarodowy rozgłos. Program SHEIN X podnosi również rangę swoich projektantów i artystów podczas wydarzeń na poziomie krajowym, takich jak Art Discovery Program, który ma na celu dotrzeć do konsumentów z mniejszych społeczności.

"Głównym filarem modelu biznesowego SHEIN jest wzmocnienie przedsiębiorców. Program SHEIN X wspiera projektantów, pomagając im przenieść swoje marki na scenę globalną" - mówi Molly Miao, Dyrektor operacyjna SHEIN. "SHEIN jest dumny ze swojego autorskiego programu SHEIN X i chce go dalej rozwijać, aby pomagać początkującym projektantom oraz umożliwić każdemu wyrażanie się poprzez modę".

W 2023 roku, SHEIN chce nawiązać współpracę z 1 000 nowych początkujących projektantów i artystów z całego świata. Nowi partnerzy otrzymają możliwość współpracy ze światowej sławy autorytetami w dziedzinie mody, uczestniczenia w wyjątkowych wydarzeniach, a także szansę na podróżowanie po świecie w ramach globalnych wymian. Już początkiem br. SHEIN rozpoczął współpracę z Graduate Fashion Foundation, aby wspólnie w Paryżu wytypować nowych uczestników inkubatora SHEIN X. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.

Aby dowiedzieć się więcej o programie SHEIN X, odwiedź https://discoversheinx.com/ i obejrzyj wideo o tym, jak wspieramy początkujących projektantów SHEIN X TUTAJ.

 

Załączniki

docx

SHEIN świętuje 2 rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X Informacja prasowa

docx 42,6 kB
pobierz
SHEIN świętuje 2_ rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X_Informacja prasowa.pdf

SHEIN świętuje 2 rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X Informacja prasowa

pdf 185,9 kB
pobierz
SHEIN świętuje 2_ rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X_Video.mov

SHEIN świętuje 2 rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X Video

mov 156,1 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Gabriela Gajewska

Account Manager

MSLGROUP

Wołoska 9
02-675 Warszawa


O Graduate Fashion Foundation

Graduate Fashion Foundation (GFF) jest organizacją charytatywną i niezbędną częścią przemysłu modowego. Jest trampoliną dla nowych talentów, siłą napędową, na której opiera się cała branża. W ciągu ostatnich 31 lat ponad 100 000 świeżo upieczonych absolwentów i studentów studiów licencjackich otrzymało wsparcie i wskazówki od organizacji charytatywnej. Cele GFF pozostają niezmienne; poświęcenie się zachęcaniu młodych ludzi, pomaganiu im w znalezieniu zatrudnienia i uzyskaniu jak najlepszego startu w branży mody. Jako niezrównana platforma promocji nowych talentów, Graduate Fashion Foundation wypełnia lukę pomiędzy ukończeniem studiów a zatrudnieniem. 

www.graduatefashionweek.com | www.graduatefashionfoundation.com

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com