TENA
Informacje prasowe

RAPORT Wyzwania związane z opieką nieformalną w Polsce

Nowe badania pokazują, że społeczeństwo nie jest przygotowane na przyszłe potrzeby w zakresie opieki nad członkami rodziny, aż połowa badanych martwi się o opiekę nad bliską osobą. Zapoznaj się Raportem TENA o stanie opieki nieformanej. Badania obejmują również Polskę. 

Najważniejsze wnioski, jakie wynikają z badania:

  • W Polsce mamy około 6,2 mln opiekunów, co stanowi 20% społeczeństwa.
  • Połowa społeczeństwa nie jest przygotowana do roli opiekuna, a co druga osoba już teraz obawia się, że w przyszłości będzie musiała zająć się członkiem rodziny. 
  • Już teraz aż 1 na 5 osób sprawuje nieodpłatną opiekę, a wraz ze starzeniem się społeczeństw na świecie liczba ta gwałtownie wzrośnie - większość z nas w pewnym momencie swojego życia będzie sprawować jakąś formę opieki. 

Kampania TENA #MiłośćJakŻadnaInna #NoLoveLikeIt ma na celu podkreślenie skali, wkładu i wyzwań, z jakimi borykają się opiekunowie swoich bliskich, y zachęcić do większego wsparcia i świadomości. 

Zapraszamy do zapoznania się z reportem załączonym poniżej. 

Załączniki

RAPORT _Wyzwania zwiazane z opieka.pdf

RAPORT Wyzwania zwiazane z opieka

pdf 343,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Paulina Adamczak

ACCOUNT MANAGER

Biuro Prasowe TENA


TENA jest marką firmy Essity, wiodącej globalnej firmy zajmującej się higieną i zdrowiem. Dzięki ponad 60-letniemu doświadczeniu TENA zyskała status czołowej marki na świecie w zakresie inkontynencji dla dorosłych. Oferuje pełną gamę produktów chłonnych, rozwiązań w zakresie pielęgnacji skóry i cyfrowych technologii zdrowotnych, które są dostosowane do potrzeb osób, ich rodzin i pracowników ochrony zdrowia. To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą. Stosuj przy nietrzymaniu moczu.