Ogłoszono zwycięzców Ballon d'Or® 2024: Aitana Bonmatí i Rodri uhonorowani!
Świętujemy partnerstwo pomiędzy Ballon d'Or® i EA SPORTS FC™
Paryż, 30 października 2024 – Prestiżowa ceremonia Złotej Piłki dobiegła końca wraz z ogłoszeniem tegorocznych zwycięzców. Aitana Bonmatí (Hiszpania) i Rodri (Hiszpania) zostali uhonorowani tytułem najlepszego zawodnika roku - odpowiednio w kategorii kobiet i mężczyzn - po znakomitym sezonie wypełnionym niezwykłymi występami na stadionach Europy i Świata.
Aitana Bonmatí, gwiazda z okładki EA SPORTS FC 25 Ultimate Edition i kluczowa postać FC Barcelony oraz reprezentacji Hiszpanii, w dalszym ciągu wykazuje się niezwykłym przywództwem, szczególnie po zdobyciu tytułów Ligi Mistrzów UEFA Kobiet i Pucharu Świata. Rodri, pomocnik Manchesteru City, olśniewa swoimi umiejętnościami i wpływem na przebieg rozgrywki, umacniając swoją pozycję jednego z najlepszych graczy na świecie.
W tym roku po raz kolejny Ballon d’Or® nawiązała współpracę z EA SPORTS FC - światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki sportowej. Dzięki tej współpracy fani będą mogli cieszyć się cyfrowymi wersjami Bonmatí i Rodriego w najnowszej edycji EA SPORTS FC 25 odzwierciedlającymi ich niesamowite występy i wzmacniającymi powiązanie między prawdziwym światem piłki nożnej a tym wirtualnym.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania naszej współpracy z Ballon d’Or®, dzięki której możemy uhonorować najlepszych graczy światowego futbolu” – powiedział James Salmon, Senior Marketing Director w EA SPORTS FC. „Dzięki EA SPORTS FC 25 fani mogą wiernie odtworzyć niezwykłe występy wielu zwycięzców Ballon d’Or®, zarówno tych dawnych, jak i obecnych. To partnerstwo odzwierciedla nasze zaangażowanie w przybliżanie fanów do gry, którą kochają”.
Rolf Heinz, CEO L'Équipe Group (właściciel France Football), powiedział: „Jesteśmy zachwyceni możliwością powitania EA SPORTS FC jako partnera Ballon d'Or® i współpracy z głównym graczem w świecie sportu i rozrywki, dzięki której możemy wyróżnić największe talenty światowego futbolu w wyjątkowy i interaktywny sposób”.
Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA, powiedział: „To partnerstwo zapewnia fanom możliwość poznania niesamowitych umiejętności najlepszych zawodników piłki nożnej, dzięki czemu prestiżowe nagrody w sporcie są dostępne dla wszystkich”.
EA SPORTS stara się zapewnić fanom autentyczne wrażenia z gier, a to partnerstwo wyznacza nową erę w relacjach pomiędzy piłką nożną a grami, składając hołd zawodnikom i oferując graczom ekscytujące, realistyczne wrażenia.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.