Electronic Arts
Informacje prasowe

F1® 25 zmienia sposób zarządzania zespołem z nowym trybem Mój Zespół 2.0

Po oficjalnej zapowiedzi F1® 25, przyszedł czas na pierwszy odcinek z serii Deep Dive, prezentujący zmiany w trybie Mój Zespół 2.0. Jest to największa zmiana w tym trybie od momentu jego debiutu w 2020 roku. Gracze przejmą rolę właściciela zespołu i skupią się na całościowym zarządzaniu oraz podejmowaniu strategicznych decyzji – w tym dotyczących dwóch kierowców. Dopiero po tym, wybiorą jednego z nich, którym będą chcieli przejechać wyścig. 

Nowa definicja roli właściciela zespołu 

W odróżnieniu od wcześniejszych wersji, gdzie gracze łączyli role kierowcy i właściciela, Mój Zespól 2.0 pozwala graczom przyjąć bardziej autentyczną, skoncentrowaną na zarządzaniu rolę. Oprócz codziennego zarządzania kluczowymi zadaniami i placówkami, które napędzają zespół Formuły 1, właściciele zespołu będą odpowiedzialni za rekrutację i zarządzanie parą kierowców reprezentujących ich zespół. W trakcie weekendów wyścigowych będą mogli zdecydować, którym kierowcą chcą się ścigać. 

Zarządzanie placówkami 

W nowym trybie będą wprowadzone trzy placówki, które będą odpowiadały za rozwój zespołu: 

  • Inżynieria: badania i rozwój będą teraz rozdzielone, dając większą elastyczność w produkcji nowych części i wyborze sposobu ich zastosowania. Gracze będą musieli zarządzać kosztami, terminami rozwoju i czasem decydować, który z kierowców jako pierwszy otrzyma ulepszoną część, co może wpłynąć na jego postrzeganie zespołu w przyszłości i na negocjacje kontraktu. 
  • Personel: F1® 25 wprowadza dynamiczny system kontraktów kierowców. Właściciele zespołu będą mogli spotykać się z wieloma kierowcami, aby wybrać odpowiedniego i omówić warunku kontraktu – trzeba jednak pamiętać, że każdy wyciek takiej rozmowy może zaprzepaścić przyszłe negocjacje. Poza kierowcami, właściciele muszą odpowiednio zarządzać wszystkimi zasobami ludzkimi w zespole. Liczba pracowników wpływa na koszty i efektywność – więcej pracowników przyspiesza rozwój bolidu i modernizacje obiektów, ale nadmierna rozbudowa naraża zespół na przekroczenie limitu kosztów.  
  • Korporacja: obiekt korporacyjny ma za zadanie dbać o strategię finansową zespołu, wymagając od graczy zarządzania wydatkami sezonowymi, aby uniknąć deficytów. Nowy system umożliwia większe możliwości personalizacji wyglądu bolidu, w tym jego wizualnej tożsamości (więcej na ten temat będzie w drugim odcinku Deep Dive). Zaktualizowany system pomoże graczom budować relacje z głównymi sponsorami w miarę upływu czasu. 

 

Ulepszone środowisko siedziby zespołu 

Razem z trybem Mój Zespół 2.0, całkowicie zmieni się główna siedziba zespołu. Będzie ona ewoluowała wraz z rozwojem zespołu i reputacji – zmieni się jej skala, liczba pracowników i ich aktywność. Gracze będą musieli podejmować strategiczne decyzje w trakcie rozbudowy obiektów i rozwijać zespół przez modernizacje i szkolenia, które pozwolą skupiać się na danych umiejętnościach. 

Nowy system rozwoju 

Wyróżnienia, które zadebiutowały w Karierze w poprzedniej edycji, będą dostępne teraz w trybie Mój Zespół. Zdobywanie ich i pokonywanie innych zespołów zwiększa ocenę u kibiców zespołu, co odblokowuje nowe możliwości sponsorskie i zwiększa szanse na podpisanie kontraktów z lepszymi kierowcami. 

Nowe możliwości w trybie Kariery i Mój Zespół 

F1® 25 wprowadza również wiele zmian w systemie Ikon kierowców, pozwalając też innym zespołom na podpisywanie z nimi kontraktów – zarówno w trybie Mój Zespół, jak i w karierze kierowcy. Dodatkowo gracze po raz pierwszy będą mogli podpisać kontrakt z zawodnikami Konnersport z nowego Braking Point oraz kierowcami APXGP z filmu F1 (dla graczy, którzy kupią Edycję Ikoniczną przed 11 lipca). 

Tryb Mój Zespół 2.0 pozwoli graczom podejmować decyzje w środowisku, gdzie każda decyzja może wpłynąć na ich przyszłość i dziedzictwo w sporcie. 

Więcej informacji o aktualizacjach trybów Mój Zespół i Kariera znajduje się na blogu. Drugi odcinek z serii Deep Dive zostanie opublikowany 17 kwietnia, gdzie bliżej będą zaprezentowane aktualizacje torów i inne zmiany w grze. 

 

Materiały do pobrania dostępne są TUTAJ

Załączniki

frame_2163.jpg

frame 2163

jpg 1,2 MB
pobierz
frame_3246 (1).jpg

frame 3246 (1)

jpg 650,3 kB
pobierz
frame_3862.jpg

frame 3862

jpg 731,2 kB
pobierz
frame_6435.jpg

frame 6435

jpg 533,3 kB
pobierz
frame_7959.jpg

frame 7959

jpg 478,1 kB
pobierz
frame_9361.jpg

frame 9361

jpg 414,4 kB
pobierz
frame_15325.jpg

frame 15325

jpg 655,6 kB
pobierz
frame_17186.jpg

frame 17186

jpg 924,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Karol Dymkowski

Account Manager

MSL


O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.