Electronic Arts
Informacje prasowe

Poznaj realistyczniejsze doświadczenia w F1 25 dzięki poprawionym torom i nowym funkcjom

Po zeszłotygodniowym omówieniu odświeżonego trybu Mój Zespół, EA SPORTS przybliża graczom kolejne zmiany i ulepszenia w rozgrywce w nadchodzącym F1 25. Drugi odcinek z serii Deep Dive przedstawia ulepszenia graficzne, zmiany w torach oraz nowe opcje personalizacji, które sprawią, że gra będzie jeszcze bardziej realistyczna i bliższa prawdziwej Formule 1. 

Aktualizacja torów dzięki technologii LIDAR

Dzięki mocy silnika EGO i technologii LIDAR, tory w F1 25 będą jeszcze bardziej autentyczne niż dotychczas. Pięć torów z tegorocznego kalendarza zostało cyfrowo zeskanowane podczas weekendu wyścigowego i przeniesione do gry na podstawie milionów danych, aby w pełni oddać ich realizm. Są to Bahrajn, Miami, Melbourne, Suzuka i Imola, na których każda nierówność, detal, bandy i strefy dla fanów będą odpowiadały oryginałom.  

Tory w odwrotnym kierunku 

Po raz pierwszy w historii serii F1 gracze będą mogli przejechać swoje ulubione tory w niespotykany dotąd sposób. Silverstone, Zandvoort i Red Bull Ring będą dostępne do jazdy w odwróconym kierunku. Będzie to możliwe zarówno w trybach Grand Prix, jak i próbie czasowej, trybie wieloosobowym oraz w karierze od drugiego sezonu.  

Więcej możliwości personalizowania 

W F1 25 gracze będą mogli niemal dowolnie spersonalizować swoje bolidy dzięki nowemu edytorowi. Malowania nabiorą charakteru dzięki nowym naklejkom sponsorów, które będzie można dowolnie obracać i zmieniać ich rozmiar oraz położenie. Dodatkowo gracze będą mogli wybrać nowe kolory i czcionki numerów startowych – zarówno w trybie Mój Zespół, jak i w F1 World. Nowością są specjalne malowania głównych sponsorów, które będzie można odblokować w trybie Mój Zespół. Co więcej, specjalne edycje malowań bolidów z prawdziwych wyścigów będą stosowane do oficjalnych samochodów zespołów, a nie tylko do F1 World Car.  

Ulepszona grafika

Tegoroczna gra stawia na jeszcze ostrzejszą i bardziej realistyczną grafikę. Ulepszone efekty oświetlenia sprawią, że warunki pogodowe na torze będą bardziej dynamiczne, a odwzorowane otoczenie i roślinność dodatkowo ożywią rozgrywkę. W wersji PC gra będzie wykorzystywała Path Tracing, które symuluje realistyczne zachowanie światła, biorąc pod uwagę źródła światła pośredniego. Dzięki technologii NVIDIA Audio2Face gra zawiera rozbudowane animacje twarzy, które w połączeniu z nowymi przerywnikami filmowymi zapewnią wciągające sceny w padoku i na podium. 

Nowe wydarzenia wieloosobowe 

F1 World wprowadziło nowy tryb kooperacyjny o nazwie Invitationals, który umożliwia dołączanie do specjalnych wydarzeń wieloosobowych i współpracę z przyjaciółmi, dzięki czemu będzie można zdobyć nagrody za zrealizowane cele. Multiplayer w F1 World zawiera również zaktualizowany system Kierowcy Dnia, wyróżniający graczy za czystą jazdę czy najwięcej wyprzedzeń. Będzie on promował i nagradzał współpracę oraz szacunek w wyścigach i dawał możliwość nawiązania relacji z innymi. 

Ulepszony dźwięk  

Ulepszona oprawa audio jeszcze bardziej odda realizm ścigania w F1. Sesje kwalifikacyjne teraz korzystają z dialogów prawdziwych kierowców, którzy czasami zwracają się do inżynierów wyścigowych. Gracze usłyszą nowe sekwencje dźwiękowe z radia, w tym kwestie dotyczące pole position, flag i te od szefów zespołów. W tegorocznej grze będzie niemal dwa razy więcej nagrań kierowców niż w F1 24. 

Więcej informacji o nowościach i ulepszeniach w F1 25 jest dostępnych na blogu. Więcej informacji o F1 25, w tym o powrocie trybu Droga do sławy, pojawi się już 24 kwietnia.  

Załączniki

AUDIO PHOTO.png

AUDIO PHOTO

png 5,5 MB
pobierz
COLLAB.png

COLLAB

png 5,4 MB
pobierz
DECAL SCREENSHOT.png

DECAL SCREENSHOT

png 4,0 MB
pobierz
F125_COLLABEVENTS_1_3-16x9.png

F125 COLLABEVENTS 1 3-16x9

png 9,9 MB
pobierz
F125_LIDAR_1_2-16x9.png

F125 LIDAR 1 2-16x9

png 14,3 MB
pobierz
PATH TRACING .png

PATH TRACING

png 5,2 MB
pobierz
REVERSE.png

REVERSE

png 5,0 MB
pobierz
Sponsor Livery.png

Sponsor Livery

png 8,2 MB
pobierz
Trees.png

Trees

png 4,7 MB
pobierz
F125_EDITORMODE_1_3-16x9 (1).png

F125 EDITORMODE 1 3-16x9 (1)

png 6,3 MB
pobierz
NVIDIA Audio2Face Technology.jpg

NVIDIA Audio2Face Technology

jpg 281,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Karol Dymkowski

Account Manager

MSL


O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.