Poznaj realistyczniejsze doświadczenia w F1 25 dzięki poprawionym torom i nowym funkcjom
Po zeszłotygodniowym omówieniu odświeżonego trybu Mój Zespół, EA SPORTS przybliża graczom kolejne zmiany i ulepszenia w rozgrywce w nadchodzącym F1 25. Drugi odcinek z serii Deep Dive przedstawia ulepszenia graficzne, zmiany w torach oraz nowe opcje personalizacji, które sprawią, że gra będzie jeszcze bardziej realistyczna i bliższa prawdziwej Formule 1.
Aktualizacja torów dzięki technologii LIDAR
Dzięki mocy silnika EGO i technologii LIDAR, tory w F1 25 będą jeszcze bardziej autentyczne niż dotychczas. Pięć torów z tegorocznego kalendarza zostało cyfrowo zeskanowane podczas weekendu wyścigowego i przeniesione do gry na podstawie milionów danych, aby w pełni oddać ich realizm. Są to Bahrajn, Miami, Melbourne, Suzuka i Imola, na których każda nierówność, detal, bandy i strefy dla fanów będą odpowiadały oryginałom.
Tory w odwrotnym kierunku
Po raz pierwszy w historii serii F1 gracze będą mogli przejechać swoje ulubione tory w niespotykany dotąd sposób. Silverstone, Zandvoort i Red Bull Ring będą dostępne do jazdy w odwróconym kierunku. Będzie to możliwe zarówno w trybach Grand Prix, jak i próbie czasowej, trybie wieloosobowym oraz w karierze od drugiego sezonu.
Więcej możliwości personalizowania
W F1 25 gracze będą mogli niemal dowolnie spersonalizować swoje bolidy dzięki nowemu edytorowi. Malowania nabiorą charakteru dzięki nowym naklejkom sponsorów, które będzie można dowolnie obracać i zmieniać ich rozmiar oraz położenie. Dodatkowo gracze będą mogli wybrać nowe kolory i czcionki numerów startowych – zarówno w trybie Mój Zespół, jak i w F1 World. Nowością są specjalne malowania głównych sponsorów, które będzie można odblokować w trybie Mój Zespół. Co więcej, specjalne edycje malowań bolidów z prawdziwych wyścigów będą stosowane do oficjalnych samochodów zespołów, a nie tylko do F1 World Car.
Ulepszona grafika
Tegoroczna gra stawia na jeszcze ostrzejszą i bardziej realistyczną grafikę. Ulepszone efekty oświetlenia sprawią, że warunki pogodowe na torze będą bardziej dynamiczne, a odwzorowane otoczenie i roślinność dodatkowo ożywią rozgrywkę. W wersji PC gra będzie wykorzystywała Path Tracing, które symuluje realistyczne zachowanie światła, biorąc pod uwagę źródła światła pośredniego. Dzięki technologii NVIDIA Audio2Face gra zawiera rozbudowane animacje twarzy, które w połączeniu z nowymi przerywnikami filmowymi zapewnią wciągające sceny w padoku i na podium.
Nowe wydarzenia wieloosobowe
F1 World wprowadziło nowy tryb kooperacyjny o nazwie Invitationals, który umożliwia dołączanie do specjalnych wydarzeń wieloosobowych i współpracę z przyjaciółmi, dzięki czemu będzie można zdobyć nagrody za zrealizowane cele. Multiplayer w F1 World zawiera również zaktualizowany system Kierowcy Dnia, wyróżniający graczy za czystą jazdę czy najwięcej wyprzedzeń. Będzie on promował i nagradzał współpracę oraz szacunek w wyścigach i dawał możliwość nawiązania relacji z innymi.
Ulepszony dźwięk
Ulepszona oprawa audio jeszcze bardziej odda realizm ścigania w F1. Sesje kwalifikacyjne teraz korzystają z dialogów prawdziwych kierowców, którzy czasami zwracają się do inżynierów wyścigowych. Gracze usłyszą nowe sekwencje dźwiękowe z radia, w tym kwestie dotyczące pole position, flag i te od szefów zespołów. W tegorocznej grze będzie niemal dwa razy więcej nagrań kierowców niż w F1 24.
Więcej informacji o nowościach i ulepszeniach w F1 25 jest dostępnych na blogu. Więcej informacji o F1 25, w tym o powrocie trybu Droga do sławy, pojawi się już 24 kwietnia.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.