EA i Lucasfilm Games zapowiadają Star Wars™: Zero Company – turową grę taktyczną osadzoną w czasach Wojen Klonów
Podczas konwentu Star Wars™ Celebration w Japonii Electronic Arts Inc. zaprezentowało Star Wars Zero Company™ – turową grę taktyczną dla jednego gracza, opracowaną przez Bit Reactor we współpracy z Respawn Entertainment i Lucasfilm Games. W Star Wars: Zero Company gracze wcielą się w Hawksa, byłego oficera Republiki, i poprowadzą elitarny oddział przebiegłych agentów, odkrywając realistyczną opowieść osadzoną w czasie schyłku Wojen Klonów. Kompania Zero to wyjątkowa grupa specjalistów do wynajęcia z najróżniejszych zakątków galaktyki. Są zmuszeni odłożyć na bok dzielące ich różnice, by stawić czoła zagrożeniu, które może pochłonąć całą galaktykę.
Obejrzyj pierwszy oficjalny zwiastun
Nasz pomysł na Star Wars: Zero Company opiera się na fundamentach, które łączą fascynujące uniwersum Gwiezdnych Wojen ze wciągającą, taktyczną rozgrywką turową. Chcemy stworzyć grę z oryginalną fabułą osadzoną w realiach Wojen Klonów, która pozwoli graczom realnie wpływać na świat poprzez własne decyzje, złożony system walki oraz filmową, angażującą oprawę wizualną – mówi Greg Foertsch, CEO i dyrektor kreatywny w Bit Reactor.
W Lucasfilm Games wszyscy uwielbiamy taktyczne gry i od dawna chcieliśmy stworzyć tytuł tego rodzaju. Najlepsze taktyczne gry to te, w których decyzje graczy mają olbrzymie i realne znaczenie. Jesteśmy przekonani, że decydując się na współpracę z Bit Reactor, wybraliśmy właściwych ludzi, zdolnych stworzyć wciągający i innowacyjny tytuł wpisujący się w uniwersum Gwiezdnych Wojen – mówi Douglas Reilly, dyrektor naczelny i wiceprezes Lucasfilm Games.
W Star Wars: Zero Company gracze wezmą udział w kampanii składającej się z misji taktycznych i dochodzeniowych rozsianych po całej galaktyce. Pomiędzy operacjami będą rozwijać bazę operacyjną oraz zbierać dane wywiadowcze za pośrednictwem rozbudowanej sieci informatorów, aby zawsze wyprzedzać ruchy swoich przeciwników. Dodatkowo gracze zyskają możliwość tworzenia i personalizowania własnej drużyny zrekrutowanych agentów, a także poznania zupełnie nowych bohaterów stworzonych specjalnie na potrzeby gry.
Wygląd i klasę samego Hawksa będzie można dowolnie dostosować, a rekrutowani agenci otrzymają rozbudowane opcje personalizacji inspirowane klasami i gatunkami znanymi z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Gracze zyskają możliwość personalizacji wyglądu, ekwipunku i umiejętności członków drużyny, korzystając z bogatego wyboru archetypów postaci – od klonów, przez droidy astromechaniczne, aż po Jedi. Na polu bitwy członkowie Kompanii Zero będą nawiązywać więzi, które z czasem przełożą się na silniejsze synergie, mogące mieć decydujące znaczenie dla przebiegu starć. Aby odnieść sukces w świecie pełnym możliwości i zagrożeń, gracze będą musieli starannie planować działania, ostrożnie dobierać drużynę i podejmować przemyślane decyzje – stawką są bowiem losy całej galaktyki.
Star Wars: Zero Company ukaże się w 2026 roku na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Grę można już dodać na listę życzeń.
Obserwuj EA Star Wars na X, Facebooku, YouTubie i Instagramie, by być na bieżąco z kolejnymi nowościami dotyczącymi gry.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Bit Reactor
Bit Reactor, LLC zostało założone przez weteranów gatunku gier strategicznych jako niezależne, autorskie studio mające na celu tworzenie doszlifowanych dzieł z pogranicza projektowania gier, sztuki i technologii, zrodzonych z czystej, twórczej pasji. Na ten utalentowany zespół składają się twórcy mający wkład w liczne uznane serie gier, jak XCOM, Civilization, Gears of War, Elder Scrolls Online i wiele więcej.
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.