EA SPORTS F1 25 na pierwszym filmie z rozgrywki na odświeżonych i bardziej realistycznych torach
Nowe wyzwanie czeka na graczy – znane tory w odwrotnym kierunku. Film z rozgrywką dostępny jest TUTAJ
Pierwszy gameplay z nadchodzącej gry EA SPORTS F1 25 jest już dostępny. Komentator F1 Alex Jacques wspólnie z Mattem Gallagherem pokazali zmiany w rozgrywce, w której autentyczność torów będzie na jeszcze wyższym poziomie, dzięki technologii skanowania LIDAR. Aby dodać jeszcze więcej realizmu, w grze będzie znacznie więcej prawdziwych komentarzy radiowych między kierowcami i ich inżynierami oraz nowych animacji na podium i w padoku. Alex i Matt przybliżyli również graczom trzy odwrócone tory – Silverstone, Zandvoort i Red Bull Ring, na których gracze zmierzą się w trybach Grand Prix, Próby czasowej, Kariery oraz Multiplayer.
Aby pokazać poziom szczegółowości technologii skanowania LIDAR, w filmie przedstawiono cztery z pięciu zaktualizowanych torów. Podczas weekendów wyścigowych F1 zeskanowano obiekty w Bahrajnie, Miami, Melbourne, Suzuce i Imoli. Dzięki temu każdy budynek, bariery bezpieczeństwa, kamery telewizyjne, stanowiska porządkowych, billboardy i strefy dla kibiców są odwzorowane co do milimetra. Tyczy się to również samej nawierzchni torów – wszystkie nierówności i zakręty są idealnie odwzorowane, dzięki czemu gracze będą mogli po raz pierwszy w historii gier F1 doświadczyć takiej szczegółowości.
„Technologia LIDAR zapewnia niespotykany poziom detali, aby gracze mogli doświadczyć jak największej immersji w świat F1 podczas weekendu wyścigowego” – powiedział Gavin Cooper, Creative Director w Codemasters. „Dodatkowo wybraliśmy trzy odwrócone tory, aby dostarczyć naszym graczom unikalne, dopracowane i autentyczne doświadczenie, które zapewni im jeszcze lepszą zabawę. Przeprojektowaliśmy strefy DRS, przeszkoliliśmy sztuczną inteligencję, dopracowaliśmy granice sektorów, przemieszczenie pól startowych i alei serwisowej oraz wiele więcej, dostarczając nowe emocje i wyzwania”.
EA SPORTS F1 25 będzie dostępne na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC od 30 maja. Gracze, którzy przedpremierowo zamówią1 cyfrową wersję Ikoniczną F1 25, otrzymają trzy dni wcześniejszego dostępu, dodatkowe treści z Lewisem Hamiltonem i filmem F1, zestaw natychmiastowo dostępnych malowań sezonu 2025 do użycia w trybie Próby czasowej w F1 242 i wiele więcej. Gracze posiadający F1 23 lub F1 24 otrzymują zniżkę w wysokości 15%3 przy przedpremierowym zamówieniu edycji Ikoniczej1.
Od 27 maja członkowie EA Play4 zyskają wcześniejszy dostęp do gry z 5-godzinną wersją próbną, miesięczny bonus XP w wysokości 5000 punktów i 10% zniżki na zakupy w sklepie cyfrowym EA, w tym PitCoin, pełne wersje gier i DLC. Więcej szczegółów na temat jest dostępnych na stronie EA Play.
Najnowsze wiadomości i informacje o grze F1 dostępne są na oficjalnej stronie oraz na mediach społecznościowych.
Materiały do pobrania dostępne są na EAPressPortal.com
1Obowiązują warunki i ograniczenia. Szczegóły na ea.com/games/f1/f1-25/game-disclaimers.
2Wymaga F1 24 (sprzedawane oddzielnie) na tej samej generacji platformy co F1 25 i wszystkich aktualizacji gry. Niedostępne na PlayStation 4 i Xbox One.
3Oferty mogą się różnić lub zmieniać. Szczegóły na stronie sprzedawcy. Oferta lojalnościowa nie jest dostępna na PlayStation 4 i Xbox One.
4Obowiązują warunki, ograniczenia i wykluczenia. Szczegóły na tos.ea.com/legalapp/eaplay/US/en/PC/.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.