Gracze F1 25 w głównej roli w scenariuszach związanych z „F1 The Movie” – najbardziej wyczekiwanym filmem wyścigowym tego lata
Sześć scenariuszy inspirowanych filmem „F1 The Movie” będzie dostępnych dla graczy w F1 25.
Wyczekiwana przez fanów F1 produkcja trafi na ekrany kin już w czerwcu. Będzie to również doskonała okazja dla graczy F1 25, aby wcielić się w kierowców zespołu APXGP podczas sezonu 2025 w sześciu scenariuszach inspirowanych filmem, które będą dostępne w grze od 30 czerwca.
Jednocześnie, EA SPORTS jest oficjalnym partnerem fikcyjnego zespołu APXGP – logo marki pojawia się zarówno na bolidzie, jak i kombinezonach kierowców w samym filmie.
Materiał wideo prezentujący samochód w grze można zobaczyć TUTAJ.
W materiale fani mogą usłyszeć zapowiedz utworu „Drive” autorstwa wielokrotnie nagradzanego Eda Sheerana z oficjalnej ścieżki dźwiękowej filmu „F1 The Movie”, która jest już dostępna w przedsprzedaży.
Scenariusze w grze pozwolą zmierzyć się graczom z wyzwaniami inspirowanymi kluczowymi momentami filmu, łącząc ujęcia filmowe z gameplayem. Wszystko zaczyna się od wprowadzenia na torze Silverstone. Następnie gracze zmierzą się z wydarzeniami weekendów wyścigowych na torach Monza, Zandvoort, Meksyk i Spa – z różnymi celami, zależnie od kierowcy. Wszystko zakończy się podczas ostatniego wyścigu w kalendarzu na torze w Abu Zabi.
„To ekscytujące, że jako EA SPORTS możemy angażować graczy i zacierać granice między sportem, narracją i rozrywką interaktywną w sposób, który nie ma sobie równych. Jako oficjalny partner zespołu APXGP, jesteśmy też częścią filmowego świata – ale co ważniejsze, w F1 25 gracze nie tylko oglądają historię. Oni stają się jej częścią. Takiej Formuły 1 jeszcze nie było”, mówi John Reseburg, VP, Brand & Communications w EA SPORTS.
Scenariusze z rozdziałami APXGP, inspirowane filmem „F1 The Movie” będą dostępne dla graczy, którzy zamówią lub zakupią edycję Ikoniczną EA SPORTS F1 25 na PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC. Osoby, które zdecydują się na cyfrową przedsprzedaż wersji Ikonicznej1, otrzymają nawet do trzech dni wczesnego dostępu, szereg bonusów związanych z Lewisem Hamiltonem, a także wybrane malowania bolidów z sezonu 2025 do wykorzystania w trybie Próby czasowej2 w F1 24 oraz wiele więcej. Scenariusze filmowe będą dostępne także dla posiadaczy edycji Standardowej poprzez zakup specjalnego pakietu DLC w dniu premiery gry. Gracze posiadający F1 23 lub F1 24 mogą skorzystać z 15% zniżki3 przy przedsprzedaży wersji Ikonicznej*.
Od 27 maja członkowie EA Play4 zyskają wcześniejszy dostęp do gry z 5-godzinną wersją próbną, miesięczny bonus XP w wysokości 5000 punktów i 10% zniżki na zakupy w sklepie cyfrowym EA, w tym PitCoin, pełne wersje gier i DLC. Więcej szczegółów na temat jest dostępnych na stronie EA Play.
Najnowsze wiadomości i informacje o grze F1 dostępne są na oficjalnej stronie oraz na mediach społecznościowych.
Materiały prasowe dostępne są na stronie: EAPressPortal.com
1Obowiązują warunki i ograniczenia. Szczegóły na ea.com/games/f1/f1-25/game-disclaimers.
2Wymaga F1 24 (sprzedawane oddzielnie) na tej samej generacji platformy co F1 25 i wszystkich aktualizacji gry. Niedostępne na PlayStation 4 i Xbox One.
3Oferty mogą się różnić lub zmieniać. Szczegóły na stronie sprzedawcy. Oferta lojalnościowa nie jest dostępna na PlayStation 4 i Xbox One.
4Obowiązują warunki, ograniczenia i wykluczenia. Szczegóły na tos.ea.com/legalapp/eaplay/US/en/PC/.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.