EA SPORTS F1 25 już dostępne – emocje na torze, nowe tryby rozgrywki i zapowiedź współpracy z filmem F1 THE MOVIE
Światła zgasły i bolidy w EA SPORTS F1 25 wystartowały na całym świecie. Tytuł jest już dostępny na platformach PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC. Gra oferuje szereg nowości, które jeszcze bardziej przybliżają graczy do emocji świata Formuły 1. Nowe funkcje rozgrywki pozwalają graczom objąć rolę właściciela zespołu w rozbudowanym trybie Mój Zespół 2.0, a także przeżyć wzloty i upadki walki o mistrzostwo w powracającym, fabularnym trybie Droga do sławy. Po raz pierwszy pojawia się również możliwość jazdy jako zespół APXGP z nadchodzącego filmu F1 THE MOVIE od Apple Original Films. Gracze mogą zapoznać się z pierwszym rozdziałem już teraz, a kolejne scenariusze (sprzedawane oddzielnie) będą dostępne od 30 czerwca. Z okazji premiery przygotowano wyjątkowe wydarzenie – Lewis Hamilton, bohater okładki edycji Ikonicznej i współproducent filmu F1 THE MOVIE, rzucił wyzwanie Kylianowi Mbappé, trzykrotnemu gwiazdorowi okładek EA SPORTS, w emocjonującym wyścigu sprinterskim przed wyścigiem FORMULA 1 ARAMCO GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2025.
Wideo dostępne jest TUTAJ
“F1 25 oferuje więcej sposobów na opowiedzenie własnej historii w świecie F1 – od walki o mistrzostwo po interakcję z filmową adaptacją sezonu. Dzięki trybom opartym na narracji, takim jak Droga do sławy i F1 THE MOVIE, rozbudowanym trybom Mój Zespół oraz Kariera, a także dziesiątkom wyzwań, opcji personalizacji, trybom wieloosobowym i kooperacyjnym w F1 World, F1 25 to czysta, nieskrępowana akcja dla każdego fana wyścigów” – powiedział Lee Mather, Senior Creative Director at Codemasters.
W trybie Droga do sławy , gracze śledzą losy powracającej obsady w dwóch sezonach, mierząc się z dramatycznym wydarzeniem, które może zagrozić ich mistrzowskim ambicjom. Nowością są zróżnicowane perspektywy kierowców oraz alternatywne zakończenia. Zespół Konnersport jest teraz dostępny zarówno w trybie Mój Zespół, jak i jako jedenasty zespół w trybie Kariery.
F1 25 przybliża graczy do rzeczywistości dzięki szeregowi innowacji. Technologia LIDAR i skanowanie torów w trakcie rzeczywistych weekendów wyścigowych (Bahrajn, Miami, Melbourne, Suzuka, Imola) pozwala odtworzyć z niespotykaną dotąd precyzją każdą nierówność nawierzchni, wysokość krawężników czy rozmieszczenie elementów otoczenia.
Dzięki nowemu Edytorowi naklejek, gracze zyskują jeszcze większe możliwości personalizacji – od numerów startowych po malowania bolidów inspirowane fikcyjnymi markami obecnymi w grze. Opcje obracania, skalowania i przesuwania elementów pozwalają tworzyć unikatowe projekty wykorzystywane w trybach Mój Zespół oraz F1 World.
Członkowie EA Play** mogą skorzystać z 5-godzinnej wersji próbnej, comiesięcznego bonusu 5000 XP oraz 10% zniżki na cyfrowe zakupy EA, w tym PitCoiny, grę i DLC.
Edycja Ikoniczna F1 25 oferuje dodatkowe bonusy, m.in. pakiet ikon F3, 18 000 PitCoinów oraz treści powiązane z filmem F1 THE MOVIE. Scenariusze fabularne z filmu będą dostępne dla posiadaczy Edycji Standardowej poprzez zakup dedykowanego pakietu DLC (dostępny już teraz, grywalny od 30 czerwca). Więcej informacji znajduje się na stronie EA Play.
Więcej informacji i najnowsze aktualizacje dostępne są na oficjalnej stronie gry Formula 1 oraz w kanałach społecznościowych.
Materiały prasowe dostępne są na EAPressPortal.com
*Scenariusze rozdziałów dostępne od 30 czerwca 2025 r. Wymaga F1® 25 (sprzedawanego oddzielnie), konta EA, połączenia internetowego i wszystkich aktualizacji gry.
**Obowiązują warunki, ograniczenia i wyłączenia. Szczegóły na stronie tos.ea.com/legalapp/eaplay/US/en/PC/.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.