Electronic Arts
Informacje prasowe

ELECTRONIC ARTS PRZEDSTAWIA PIERWSZY ZWIASTUN BATTLEFIELD 6

Electronic Arts Inc oraz Battlefield Studios pokazały dziś oficjalny zwiastun Battlefield 6™, który po raz pierwszy prezentuje nadchodzącą część kultowej serii.  

Zwiastun Battlefield 6

W materiale po raz pierwszy została przedstawiona organizacja Pax Armata – prywatna korporacja militarna, finansowana przez byłe państwa NATO, której działania grożą wywołaniem globalnego konfliktu. To właśnie ten wątek wyznacza ton najnowszej odsłony serii Battlefield™ oraz tego, czego fani mogą spodziewać się na polu bitwy, zarówno w trybie wieloosobowym, jak i w powracającej kampanii fabularnej dla jednego gracza.

Battlefield 6 powraca z charakterystycznym dla serii połączeniem brutalnej walki, widowiskowych starć i swobody działań w trakcie rozgrywki. Dzięki destrukcji otoczenia, gracze będą mogli przebijać się przez ściany i burzyć budynki, aby zyskać taktyczną przewagę lub wzbijać się w powietrze i brać udział w podniebnych starciach. W trakcie walk gracze doświadczą wojennego chaosu z udziałem czołgów, myśliwców podczas epickich starć na ogromną skalę. Aby przetrwać tę wojenną zawieruchę, potrzebny będzie odpowiednio zgrany oddział stanowiący najgroźniejszą broń na polu bitwy.

W czwartek, 31 lipca, o godzinie 20:30 odbędzie się specjalna transmisja z udziałem deweloperów z Battlefield Studios, która będzie kluczowym momentem w historii serii. W trakcie pokazu deweloperzy opowiedzą o długo wyczekiwanych funkcjach trybu multiplayer w Battlefield 6, a także zaprezentują nowe i powracające mapy, tryby gry oraz wiele więcej.

Zaraz po transmisji, po raz pierwszy odbędą się streamy z Battlefield 6, prowadzone przez twórców z całego świata. Transmisje odbędą się jednocześnie w kilku lokalizacjach, m.in. w Los Angeles, Berlinie, Paryżu i Londynie, a 2 sierpnia odbędzie się kolejna transmisja z Hongkongu.

Wydarzenie będzie dostępne na żywo na kanałach Electronic Arts na YouTube i Twitchu, a po jego zakończeniu będzie można je odtworzyć na stronie: ea.com/news.

Zespół Battlefield Studios to  grupa najlepszych deweloperów specjalizujących się w gatunku FPS, pracujących jako jeden organizm nad marką Battlefield. W skład zespołu wchodzą studia: Criterion Games, DICE, Motive Studio oraz Ripple Effect.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie Battlefield.com. Do społeczności Battlefield można dołączyć również na discord.gg/Battlefield. Aktualności publikowane są na @Battlefield, a bieżące informacje o aktualizacjach – na @BattlefieldCom.

Wszystkie materiały prasowe dotyczące Battlefield dostępne są na: EAPressPortal.com.

 

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Katarzyna Wnęk

Account Executive

MSL


O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

Zastrzeżenie dotyczące wypowiedzi prognozujących

Podczas prezentacji Electronic Arts może ujawnić zmiany materialne wpływające na jego działalność i przedstawić stwierdzenia dotyczące przyszłych wydarzeń lub przyszłych wyników finansowych firmy, które mogą podlegać zmianom. Oświadczenia zawierające słowa takie jak „przewidujemy”, „wierzymy”, „oczekujemy”, „zamierzamy”, „szacujemy”, „planujemy”, „oceniamy”, „staramy się”, „cel”, „będziemy”, „może”, „prawdopodobnie”, „powinno”, „możliwe” (oraz antonimy tych terminów) czy „przyszłość” i podobne wyrażenia również zaliczają się do wypowiedzi prognozujących. Takie stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i odzwierciedlają obecne oczekiwania kadry kierowniczej. Nasze rzeczywiste wyniki mogą różnić się materialnie od omawianych w wypowiedziach prognozujących. Czynniki, które mogą powodować lub przyczynić się do takich różnic, obejmują te omówione w części I, ust. 1A najnowszego rocznego raportu Electronic Arts w formularzu 10-K pod nagłówkiem „Czynniki ryzyka”, a także w innych dokumentach, które zostały złożone w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd / Komisji Nadzoru Finansowego Nie zobowiązujemy się do dokonywania korekty lub aktualizacji wypowiedzi prognozujących z jakiegokolwiek powodu, z wyjątkiem przypadków wymaganych prawnie.