Electronic Arts
Informacje prasowe

NHL 26 wprowadza znaczące zmiany w trybie Be A Pro z udziałem Macklina Celebriniego

EA SPORTS przedstawiło listę ulepszeń i oczekiwanych przez fanów aktualizacji, które pojawią się w trybie Be A Pro w grze NHL 26, w nowym filmie z serii Deep Dive, z udziałem zawodnika San Jose Sharks – Macklina Celebriniego oraz snowboardzisty Craiga McMorrisa. Najnowsza odsłona trybu Be a Pro wprowadza świeże wątki fabularne, postacie, wyzwania i scenki przerywnikowe, a także udział uznanych aktorów głosowych, dzięki czemu gra jest bardziej wciągająca niż kiedykolwiek wcześniej. 

Zobacz, jak odnowiony tryb Be A Pro pozwala graczom przeżyć najbardziej autentyczną przygodę hokejową w historii w filmie Deep Dive tutaj

Nowy system postępów oparty na rozdziałach w trybie Be a Pro wprowadza więcej emocji i natychmiastowe konsekwencje podejmowanych decyzji, dzięki czemu każda decyzja na lodzie i poza nim ma znaczenie. Historia rozpoczyna się w półfinałach Mistrzostw Świata Juniorów, gdzie gracze tworzą swoją postać, wybierają kraj, który chcą reprezentować i pokazują swoje umiejętności, aby poprawić swoją pozycję w drafcie NHL. W trakcie gry gracze doświadczą tego, co prawdziwi zawodnicy, od emocji związanych z pierwszym wejściem do szatni NHL, przez wzloty związane z byciem gwiazdą, po upadki spowodowane krytyką na konferencjach prasowych po meczu w trakcie długiej serii bez zwycięstwa – a jeśli sytuacja się nie zmieni, walki o powrót do wielkiej ligi z niższych lig. 

Be a Pro pozwala graczom kształtować osobowość i styl gry na wielkiej scenie. Od umiejętności i X-Factors, których używają, po bycie zuchwałą supergwiazdą lub skromnym bohaterem szatni – ta podróż może być tak wyjątkowa i dynamiczna, jak sam gracz. 

Odświeżona prezentacja trybu Be a Pro potęguje emocje, dzięki nowym scenkom przerywnikowym, filmikom i aktorom głosowym, którzy dodają głębi i pozwalają graczom zanurzyć się w fabule. 

 

Materiały o grze są do pobrania są dostępne na portalu EA Press Portal tutaj.

 

W najbliższych tygodniach zostaną udostępnione kolejne informacje, w tym szczegóły na temat HUT, dlatego warto śledzić aktualizacje, aby dowiedzieć się więcej o NHL 26

Załączniki

Copy of BAP X-Factors.png

Copy of BAP X-Factors

png 2,0 MB
Pobierz plik
Copy of NHL 26 BAP Hub.png

Copy of NHL 26 BAP Hub

png 4,3 MB
Pobierz plik
Copy of nhl 26 bap trophy.png

Copy of nhl 26 bap trophy

png 3,2 MB
Pobierz plik
Copy of NHL 26 Cup Celebration Locker Room.png

Copy of NHL 26 Cup Celebration Locker Room

png 3,9 MB
Pobierz plik
Copy of NHL 26 Draft.png

Copy of NHL 26 Draft

png 5,2 MB
Pobierz plik
Copy of NHL 26 Tunnel walkout 16x9.png

Copy of NHL 26 Tunnel walkout 16x9

png 4,7 MB
Pobierz plik
Copy of nhl26 bap draft.png

Copy of nhl26 bap draft

png 6,1 MB
Pobierz plik
Copy of nhl26 press guy.png

Copy of nhl26 press guy

png 8,4 MB
Pobierz plik
Copy of nhl26 press.png

Copy of nhl26 press

png 2,1 MB
Pobierz plik
Copy of nhl26 retire.png

Copy of nhl26 retire

png 3,9 MB
Pobierz plik
Copy of NHL26 World Juniors.png

Copy of NHL26 World Juniors

png 4,6 MB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Karol Dymkowski

Account Manager

MSL


O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.