skate. zadebiutuje we wczesnym dostępie już 16 września
Warszawa, 26 sierpnia 2025 r. - Electronic Arts i Full Circle ogłosiły dziś datę premiery gry skate. we wczesnym dostępie. Tytuł będzie dostępny za darmo już 16 września na PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One oraz PC (Steam, Epic Games Store, EA app).
Najnowszy zwiastun gry skate. jest dostępny TUTAJ.
Otwarty świat dla fanów deskorolki
skate. to gra wieloosobowa z ogromnym, otwartym światem, którego sercem jest tętniące życiem miasto San Vansterdam. To właśnie tutaj gracze będą mogli odkrywać wyjątkowe miejscówki, wykonywać spektakularne triki, spotykać się z innymi skaterami oraz rywalizować w emocjonujących pojedynkach online. Dzięki wsparciu dla rozgrywki międzyplatformowej* oraz progresji między urządzeniami*, zabawa w skate. jest dostępna dla każdego, niezależnie od tego, gdzie i na czym gra. San Vansterdam jest podzielone na cztery charakterystyczne dzielnice: Hedgemont, Gullcrest, Market Mile oraz Brickswich. Każda z nich ma swój niepowtarzalny klimat i zestaw wyzwań. Od miejskich parków i placów, przez dachy budynków, aż po gigantyczne rampy - każdy zakątek San Vansterdam to idealne miejsce do jazdy. Szczególnie wyróżnia się House of Rolling Reverence, dawny kościół, który dziś pełni rolę świątyni skaterskich trików.
Flick-It w nowej odsłonie
Sercem gry jest całkowicie odświeżony system Flick-It, zbudowany od podstaw na silniku Frostbite™. Zapewnia on niezrównaną precyzję i pełną kontrolę nad deską, oferując najbardziej realistyczne i satysfakcjonujące doświadczenia w historii serii. Dzięki niemu nowa generacja graczy poczuje prawdziwą magię jazdy. W grze będą dostępne zupełnie nowe triki, takie jak wallie, slappie, czy firecracker, które dadzą możliwość swobodnej eksploracji miasta i wyrażania swojego unikalnego stylu jazdy. Dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z serią lub chcą doszlifować swoje umiejętności, deweloperzy przygotowali Skatepedię, czyli kompendium trików, stylów i porad, które pomogą wejść graczom na wyższy poziom i czerpać jeszcze więcej frajdy z gry.
„Premiera skate. to nie tylko powrót, to pełna ewolucja serii, zaprojektowana z myślą o jej długowieczności. Naszym celem jest uchwycenie swobody, kreatywnej ekspresji i ducha skaterskiej społeczności i dzielenie się nimi z jak najszerszym gronem odbiorców. Od samego początku naszym priorytetem było oddanie hołdu dziedzictwu serii, jednocześnie otwierając przed nią nowy, ekscytujący rozdział, który tworzony wspólnie ze społecznością graczy” – powiedział Mike McCartney, producent wykonawczy skate.
W skate. gracze będą mieli okazję odkrywać zupełnie nowe sposoby eksploracji świata gry, dzięki systemowi sterowania off-board. Daje on pełną swobodę chodzenia, wspinania się i docierania do wcześniej niedostępnych miejscówek. Dodatkowe funkcje, takie jak Quick Drop, pozwalają na umieszczanie ramp, poręczy, ławek i innych obiektów w dowolnym miejscu, umożliwiając dostosowanie otoczenia do własnego stylu jazdy. skate. zaoferuje graczom niekończącą się rozrywkę dzięki rotacyjnym wyzwaniom na mapie świata, takim jak wyzwania liniowe, zajęcie miejscówki czy sesje, aż po wspólne spotkania ze znajomymi. Nowy tryb oglądania pozwala błyskawicznie odnaleźć najciekawsze akcje i dzięki funkcji Spectaport przenieść się prosto w środek trwającej sesji.
Od początku tworzenia gry skate. kluczową rolę odgrywała współpraca z fanami i społecznością. Opinie graczy były nieocenione podczas testów, a studio Full Circle nadal będzie uważnie wsłuchiwać się w ich głosy. Podczas wczesnego dostępu, gracze mogą spodziewać się sezonowych aktualizacji obejmujących nowe wyzwania, elementy kosmetyczne, utwory muzyczne, zmiany w świecie gry oraz sezonowe wydarzenia.
“Społeczność to serce deskorolki i serce skate. Od pierwszego dnia naszym celem było stworzenie otwartej, przyjaznej przestrzeni, kształtowanej wspólnie z graczami. Ta gra powstała razem ze społecznością: słuchaliśmy, uczyliśmy się i rozwijaliśmy ramię w ramię. Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem skateparku, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę, świat skate. to miejsce, w którym możesz wyrazić siebie, nawiązać relacje i rozwijać swój styl. Tu nie ma żadnych barier, strażników, tylko miasto stworzone z myślą o jeździe na desce i społeczność, która tchnęła w nie życie. Wczesny dostęp to dla nas ważny etap tej wspólnej podróży, dlatego z ekscytacją patrzymy w przyszłość i nie możemy się doczekać, by dalej rozbudowywać San Vansterdam razem z naszą globalną społecznością” - podsumowuje Jeff Seamster, szef działu kreatywnego skate.
skate. pojawi się we wczesnym dostępie 16 września na platformach PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One i PC (Steam, Epic Games Store oraz EA app).
Po więcej informacji na temat skate. zapraszamy na stronę: https://www.ea.com/games/skate/skate.
*Obowiązują warunki i ograniczenia. Szczegóły są dostępne na stronie: https://www.ea.com/games/skate/skate/faq/cross-play.
MATERIAŁY PRASOWE SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE EAPressPortal.com
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.