Konferencja prasowa inaugurująca kampanię WYPROSTUJ SPOJRZENIE | 5 września (czwartek), Villa Foksal, godz. 11:00
Lista przynależnych kategorii publikacji
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na konferencję prasową inaugurującą kampanię społeczną „Wyprostuj spojrzenie”, przeciwdziałającą stygmatyzacji osób z chorobami mózgu.
Spotkanie odbędzie się 5 września 2024 roku, w godzinach 11:00-13:00 w Villi Foksal przy ulicy Foksal 3/5 w Warszawie.
Podczas konferencji przedstawimy wyniki badania opinii na reprezentatywnej próbie Polaków na temat stygmatyzacji chorych z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego.
Wyniki badania zostaną omówione przez ekspertów z zakresu zdrowia psychicznego:
- Urszulę Szybowicz, prezes fundacji „Nie Widać Po Mnie”, koordynatorkę projektów dotyczących profilaktyki zdrowia psychicznego;
- Alicję Lisowska, prezes fundacji „Epi-Bohater” działającej na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób chorujących na padaczkę, chorującą na padaczkę;
- dr hab. med. Dominika Dudek, psychiatrę, prezes Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego;
- dr hab. n. med. Konrad Rejdak, neurologa, prezesa Polskiego Towarzystwa Neurologicznego;
- dr n. hum. Magdalena Nowicka, psycholog, psychoterapeutę, wykładowczynię SWPS, naukowo zajmującą się zagadnieniami związanymi z różnicami indywidualnymi, psychometrią oraz nastrojem.
Spotkanie poprowadzi Bartek Jędrzejak.
Prosimy o potwierdzenie obecności do 3 września (wtorek) do godziny 12:00.
Pozdrawiam,
Martyna Olasz
Account Manager
martyna.olasz@mslgroup.com
+ 48 609 589 835
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Kampania Wyprostuj spojrzenie powstała, by korygować błędne wyobrażenia o chorobach mózgu. Inicjatywa ma pomóc chorującym poprzez dostarczenie potwierdzonych informacji o zdrowiu psychicznym i konkretnych jednostkach chorobowych. Dlatego w ramach kampanii skupiamy się na faktach i twardych danych. Uzupełnienie braków w wiedzy przyniesie wymierne efekty i pomoże nie tylko samym chorującym, ale i ich otoczeniu.
Organizatorami kampanii są Fundacje Nie Widać Po Mnie oraz EPI-BOHATER. Mecenasem firma Angelini Pharma Polska. Patronat nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Neurologiczne oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.