Angelini Pharma Polska
Informacje prasowe

Konferencja prasowa inaugurująca kampanię WYPROSTUJ SPOJRZENIE | 5 września (czwartek), Villa Foksal, godz. 11:00

Lista przynależnych kategorii publikacji

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy na konferencję prasową inaugurującą kampanię społeczną „Wyprostuj spojrzenie”, przeciwdziałającą stygmatyzacji osób z chorobami mózgu.

Spotkanie odbędzie się 5 września 2024 roku, w godzinach 11:00-13:00 w Villi Foksal przy ulicy Foksal 3/5 w Warszawie.

Podczas konferencji przedstawimy wyniki badania opinii na reprezentatywnej próbie Polaków na temat stygmatyzacji chorych z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego.

Wyniki badania zostaną omówione przez ekspertów z zakresu zdrowia psychicznego:

  • Urszulę Szybowicz, prezes fundacji „Nie Widać Po Mnie”, koordynatorkę projektów dotyczących profilaktyki zdrowia psychicznego;
  • Alicję Lisowska, prezes fundacji „Epi-Bohater” działającej na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób chorujących na padaczkę, chorującą na padaczkę;
  • dr hab. med. Dominika Dudek, psychiatrę, prezes Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego;
  • dr hab. n. med. Konrad Rejdak, neurologa, prezesa Polskiego Towarzystwa Neurologicznego;
  • dr n. hum. Magdalena Nowicka, psycholog, psychoterapeutę, wykładowczynię SWPS, naukowo zajmującą się zagadnieniami związanymi z różnicami indywidualnymi, psychometrią oraz nastrojem.

Spotkanie poprowadzi Bartek Jędrzejak.

Prosimy o potwierdzenie obecności do 3 września (wtorek) do godziny 12:00.

 

Pozdrawiam,

Martyna Olasz
Account Manager
martyna.olasz@mslgroup.com
+ 48 609 589 835

Załączniki

zaproszenie_5 września - konferencja WYPROSTUJ SPOJRZENIE.png

zaproszenie 5 września - konferencja WYPROSTUJ SPOJRZENIE

png 721,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Martyna Olasz

Account Manager

MSL Group


Kampania Wyprostuj spojrzenie powstała, by korygować błędne wyobrażenia o chorobach mózgu. Inicjatywa ma pomóc chorującym poprzez dostarczenie potwierdzonych informacji o zdrowiu psychicznym i konkretnych jednostkach chorobowych. Dlatego w ramach kampanii skupiamy się na faktach i twardych danych. Uzupełnienie braków w wiedzy przyniesie wymierne efekty i pomoże nie tylko samym chorującym, ale i ich otoczeniu.

Organizatorami kampanii są Fundacje Nie Widać Po Mnie oraz EPI-BOHATER. Mecenasem firma Angelini Pharma Polska. Patronat nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Neurologiczne oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.