realme
Informacje prasowe

Marka realme przedstawia kampanię - real me after dark

Marka realme przedstawia kampanię - real me after dark

Warszawa, 12 maja 2025 r. - Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil realme Polska na Instagramie.

Kampania „real me after dark” promuje serię smartfonów realme 14 Pro i 14 Pro+, które dzięki potrójnemu fleszowi MagicGlow pozwalają dostosować moc i temperaturę światła, co daje spektakularne efekty niezależnie od sytuacji. Do działań marka zaangażowała 16 internetowych twórców, którzy zrobili test Myersa-Briggsa, czyli kwestionariusz opisujący postrzeganie i podejmowanie decyzji człowieka. Dzięki temu poznali oni jaki jest ich typ osobowości spośród 16 dostępnych, jak np. animator, działacz, artysta, dowódca czy mistrz relacji. Ich wynik został zaprezentowany w serii filmików, pokazującej również nocne możliwości aparatu oraz flesza w smartfonach realme. Łącznie filmy twórców wygenerowały już blisko 11 milionów wyświetleń, a liczba ta jeszcze rośnie!

Twórcy, którzy wzięli udział w kampanii, to m.in.: baoliin, witkowski, Anna Stoliar czy eliksirki.

W ramach działań marka realme zorganizowała też konkurs – real me after dark. Aby wziąć w nim udział użytkownicy Instagrama muszą wypełnić test osobowości na stronie: https://www.16personalities.com/pl/darmowy-test-osobowoscia, a następnie zrobić zdjęcie, które najlepiej odzwierciedla ich osobowość i odnosi się do motywu „real me after dark”. Efekty mają być opublikowane w formie Stories na Instagramie wraz z hasztagiem #realme14ProSeries16personalities oraz oznaczeniem profilu @realme.polska. Autorzy najbardziej kreatywnych fotografii będą mogli wygrać smartfon realme 14 Pro+ oraz słuchawki realme T110. Konkurs potrwa do 14 maja do godziny 21:59, a wyniki zostaną opublikowane 18 maja po godzinie 16.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Krzysztof Brodowski

Account Executive

MSL


O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki

PR Manager

tel.: 501 760 211

mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com