Przyszłość wydajności nadchodzi! realme GT 8 Pro jednym z pierwszych flagowców w Europie z procesorem Snapdragon 8 Elite Gen 5
Warszawa, 25 września 2025 r. – Marka realme z dumą zapowiada premierę flagowego modelu realme GT 8 Pro, który trafi także na polski rynek. Urządzenie ma być jednym z pierwszych smartfonów w Europie wyposażonym w procesor Snapdragon 8 Elite Gen 5.
realme GT 8 Pro zmienia zasady gry w świecie smartfonów i wyznacza nowe standardy w kwestii wydajności, płynności i wielozadaniowości. Dzięki rewolucyjnemu procesorowi Snapdragon 8 Elite Gen 5, wykonanemu z zastosowaniem zaawansowanej technologii TSMC N3p, to urządzenie o niezrównanej mocy i efektywności wydajnościowej. Nowa architektura 2+6 ośmiordzeniowego procesora osiąga taktowanie na poziomie 4,61 GHz, co przekłada się na niebywałą prędkość działania.
Dodatkowo, wsparcie autorskiego układu realme Hyper Vision+ AI Chip i technologii realme GT BOOST 3.0 sprawia, że gaming wchodzi na zupełnie nowy poziom. Smartfon bez problemu radzi sobie z jednoczesnym uruchomieniem dwóch wymagających gier, takich jak np. PUBG i Genshin Impact, i utrzymuje przy tym wysoki i stabilny poziom płynności.
Wynik najnowszego flagowca realme w benchmarku AnTuTu przekraczający 4 miliony punktów udowadnia, że wydajność będzie przekładać się na wysokie zadowolenie użytkowników z korzystania ze sprzętu. Pojawienie się GT 8 Pro na polskim rynku pod koniec 2025 roku łączy się z wieloma niespodziankami, które na nowo zdefiniują standardy w segmencie smartfonów premium.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211