realme i RICOH GR łączą siły w dziedzinie fotografii mobilnej
Warszawa, 9 października 2025 r. – Marka realme z dumą ogłasza strategiczne partnerstwo z RICOH IMAGING COMPANY LTD. Oficjalny początek współpracy będzie miał miejsce 14 października w Pekinie. Z tej okazji, firmy opublikowały wideo „4 lata w jednym ujęciu”, prezentujące wspólną pracę inżynierów obu marek i zdradzające cechy ich pierwszego wspólnego produktu – nadchodzącego flagowca realme GT 8 Pro.
Wspólna podróż z myślą o użytkownikach
W opublikowanym materiale wideo, Chase Xu, wiceprezes i CMO realme, oraz Kazunobu Saiki, dyrektor generalny działu aparatów w RICOH IMAGING COMPANY LTD., opowiedzieli o czynnikach, które połączyły obie marki. Kluczowe było wspólne zrozumienie potrzeb użytkowników. realme zauważyło, że młodzi ludzie borykają się z dwoma głównymi problemami w fotografii mobilnej: coraz bardziej podobnym sprzętem i nadmierną ingerencją algorytmów, które pozbawiają zdjęć autentyczności.
- Ludzie są zmęczeni tymi samymi, 'idealnymi' zdjęciami’. Coraz więcej osób chce pokazać swój własny styl, zamiast powielać ten sam wygląd – wyjaśnia Chase Xu.
Seria aparatów RICOH GR jest znana jako „bohaterowie fotografii ulicznej” dzięki doskonałej jakości, poręczności i szybkości działania.
- RICOH GR i realme posiadają wspólną bazę młodych, kreatywnych użytkowników. Nasza kolaboracja nie tylko skupia się na innowacji produktowej, ale także inspiruje nowe pokolenie do bawienia się fotografią uliczną i odkrywania piękna w codziennym życiu – komentuje Kazunobu Saiki.
Wspólne cele sprawiły, że obie marki połączyły siły: chcą dać młodym użytkownikom narzędzia, które pozwolą im na autentyczne uchwycenie chwili i osobistą ekspresję. W ten sposób tradycja konwencjonalnego aparatu przenosi się do fotografii mobilnej.
GT 8 Pro przenosi dziedzictwo RICOH GR do kieszeni młodych użytkowników
Dzięki intensywnym modyfikacjom wprowadzonym przez zespoły badawczo-rozwojowe realme i RICOH GR, smartfon GT 8 Pro zaoferuje niespotykane dotąd wrażenia z fotografowania. Przełomowe innowacje dotyczą możliwości optycznych, algorytmów kolorów, tonacji obrazu oraz specjalnie zaprojektowanego interfejsu, który naśladuje obsługę aparatu RICOH GR.
Urządzenie łączy w sobie 30-letnie dziedzictwo RICOH GR, w tym jego kultową, filmową estetykę oraz pięć klasycznych tonacji obrazu. Elementy te, są połączone z atutami realme w dziedzinie fotografii mobilnej i dogłębnym zrozumieniem preferencji młodszych pokoleń. Partnerstwo marek nie jest wyłącznie wyścigiem na specyfikacje czy specjalne filtry – wnosi nastrój i emocjonalne ciepło do każdego zdjęcia, zachęcając młodych użytkowników do autentycznego dokumentowania codziennego życia.
„Snap By No Rules”
Kampania „4 lata w jednym ujęciu” stanowi kamień milowy, zachęcający młodych ludzi do swobodnego rejestrowania i wyrażania swojego życia.
- To świeży, młodzieżowy sposób robienia zdjęć. Nie czekasz na idealne ujęcie, po prostu naciskasz przycisk i łapiesz moment: Snap by No Rules – dodaje Chase Xu.
- Dzięki naszej współpracy nawet ci, którzy zazwyczaj nie używają dedykowanych aparatów, doświadczą prawdziwej fotografii z realme GT 8 Pro – zauważył Saiki.
Kolejny przystanek na wspólnej drodze obu marek to 14 października, kiedy partnerstwo realme i RICOH GR będzie miało swoją oficjalną inaugurację, tym samym rozpoczynając nową erę mobilnej fotografii ulicznej.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211