Paweł Stempniak dołączył do zespołu Ciszewski Internet, jako Dyrektor Strategii i Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w nowych mediach dla klientów firmy.
Zanim dołączył do firmy Ciszewski Internet, przez blisko 5 lat zdobywał doświadczenie jako Interactive Solutions Manager w Infinity Group, gdzie tworzył strategie komunikacji internetowej dla takich marek jak: BNP Paribas Fortis, PTC Era, Cadbury Wedel, Stock, Danone, Nestlé, Hasbro.
Oprócz tworzenia koncepcji, projektował i wdrażał serwisy korporacyjne, systemy transakcyjne oraz aplikacje angażujące internautów wokół brandów.
Paweł Stępniak ma duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych dla menadżerów średniego i wyższego szczebla.
Szczególnie interesuje go wpływ nowych mediów na społeczeństwo – inicjatywy oddolne, działania obywatelskie, postawy konsumenckie.
****
Ciszewski Internet jest częścią Ciszewski Marketing Group SA, bazującej na doświadczeniu działającej od 1994 roku i jednej z największych agencji public relations w Polsce.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami