Nowy dyrektor zarządza portfelem klientów technologicznych Ciszewski PR
Lista przynależnych kategorii publikacji
Od maja stanowisko dyrektora w Ciszewski PR objął Sebastian Stępak. Zarządza 9 osobowym zespołem Ciszewski Technologie – dedykowanym do obsługi klientów z sektorów IT oraz e-commerce.
„Najważniejszym wyróżnikiem Ciszewski Technologie jest umiejętność przedstawiania produktów i usług IT priorytetowo traktując atrakcyjność, prostotę i efektywność przekazu. Zespół składa się z ekspertów biegle poruszających się w ścisłych specjalizacjach, mających doświadczenie we współpracy z mediami opiniotwórczymi i lifestyle – co dla wielu przyszłych klientów firmy otworzy nowe możliwości uruchomienia niewykorzystywanych dotąd kanałów komunikacji oraz da możliwość zupełnie innego sposobu prezentacji produktów” – mówi Sebastian Stępak.
Prezentacja najbardziej skomplikowanych technologii w formacie dopasowanym do mediów ogólnoinformacyjnych to jedynie początek wprowadzania do stałej oferty kompetencji rozwijanych w ubiegłych latach przez Ciszewski Technologie. Kolejnym aspektem, na którym skupi się zespół będzie unikalna na rynku propozycja skierowana właśnie do firm z segmentu IT. Aktualnie powstaje także specjalny system mierzalności wyników oraz efektywności działań przez pryzmat postawionych wcześniej celów biznesowych, niezależnie od tego, czy kampania będzie rozliczana poprzez osiągnięty efekt wizerunkowy, czy też na przykład przez wzrost sprzedaży danego produktu lub usługi.
Sebastian Stępak posiada blisko 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych w Polsce i na innych rynkach europejskich. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz działaniach kryzysowych. Rozpoczynał swoją karierę zawodową w Ciszewski PR w 2003 roku na stanowisku account executive, realizując projekty m.in. dla Samsunga i Kampanii Piwowarskiej. W latach 2004-2007 zdobywał doświadczenie w agencjach Tomorrow i Sigma International. Ostatnie 4 lata pracował w agencji Grayling jako Account Director.
W przeszłości prowadził działania PR i doradzał komunikacyjnie LG Electronics, Google, IBM Polska, GE Energy, SanDisk, OKI, Irdeto, McAfee, BLStream i wielu innym firmom z szeroko pojętego sektora technologii. Współtworzył takie projekty jak „Internetowa Rewolucja” realizowany przez Google we współpracy z home.pl i PKPP Lewiatan oraz nagrodzoną w ubiegłorocznej edycji konkursu dwoma Złotymi Spinaczami kampanię LG „onLife”.
Ciszewski Public Relations w sektorze technologii pracuje obecnie między innymi dla firm Kingston, grupy Allegro, Microsoft i Infopraca.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami