Wiemy kto powinien zostać Prezesem Związku Firm Public Relations

Lista przynależnych kategorii publikacji

W czwartek, 16 lutego 2012 roku zostanie wyłoniony nowy Prezes Związku Firm Public Relations. Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGROUP Poland opisał cechy, umiejętności i dokonania jakie powinna posiadać osoba, która obejmie tę funkcję. Jak zaznaczył na swoim blogu, jednym z najważniejszych obowiązków nowego Prezesa ZFPR, będzie wytyczanie szlaku i kierunku w jakim powinna poruszać się branża public relations w Polsce.

Według wielu obserwatorów najbliższe lata będą charakteryzowały się dalszym wzrostem zapotrzebowania na usługi z zakresu marketingu oraz szeroko pojętego public relations. Zarówno w kwestii podaży i popytu, nasza branża cały czas rośnie; powoli, ale systematycznie zwiększa się świadomość odbiorców naszych usług – podsumowuje Jerzy Ciszewski. Tym samym, przekłada się to na wzrastającą liczbę agencji PR oraz ciągłe poszerzanie asortymentu oferowanych rozwiązań w zakresie budowania relacji z otoczeniem – często bardziej konsultingowych niż tych, ściśle związanych z podstawowym media relations – zauważa Jerzy Ciszewski.

Zatem jakie cechy powinien posiadać Prezes Związku Firm Public Relations, organizacji której zadaniem jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami, krzewienie wysokich standardów etycznych w branży oraz podnoszenie świadomości potrzeby korzystania z profesjonalnych usług PR? Jerzy Ciszewski wskazuje przede wszystkim na atuty każdego dobrego lidera, a w tym m.in. silny charakter, wizjonerstwo w myśleniu i działaniu, szczerość oraz bardzo szerokie kompetencje i zdolności zarządcze.

Będą to z pewnością potrzebne cechy i umiejętności, szczególnie zważając na fakt, że przed nowym Prezesem niezwykle odpowiedzialne zadania. Jerzy Ciszewski enumeruje wśród nich: podejmowanie ciągłych i systematycznych działań związanych z rozwojem branży, w tym dbanie o jej wizerunek i reputację poprzez propagowanie etycznych zachowań. Z drugiej strony zwraca uwagę, że oprócz niezwykle wzniosłych celów jakie powinien realizować lider ZFPR, do jego obowiązków należeć będą również dbanie o interesy oraz odpowiedzialne zarządzanie wspólnymi środkami organizacji.

Więcej na blogu Jerzego Ciszewskiego: http://www.ciszewskiblog.pl/2012/02/genotyp-prezesa-zwiazku-firm-public-relations-wybory-w-najblizszy-czwartek/

 

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

Załączniki

CzkiMSL_Drk_RGB.jpg

CzkiMSL_Drk_RGB.jpg

jpg 452,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Marek Maślanka

Junior Account Manager

Ciszewski MSL