Ciszewski MSL jednym z sygnatariuszy deklaracji polskiego biznesu na rzecz zrównoważonego rozwoju
Lista przynależnych kategorii publikacji
28 maja podczas spotkania zorganizowanego z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, stanowiącego podsumowanie procesu wypracowania „Wizji Zrównoważonego Rozwoju dla Polskiego Biznesu 2050”, doszło do podpisania „Deklaracji polskiego biznesu na rzecz zrównoważonego rozwoju”. Agencja Ciszewski MSL jest jednym z sygnatariuszy deklaracji.
Proces wypracowania Wizji trwał blisko rok, angażując w sesje konsultacyjne i debaty eksperckie szerokie grono przedstawicieli różnych środowisk branżowych. Jego celem było przeanalizowanie roli, jaką biznes ma do odegrania na przestrzeni najbliższych dekad w kształtowaniu warunków stabilnego wzrostu gospodarczego, umożliwiającego realizację aspiracji rozwojowych obecnego i przyszłych pokoleń.
Podpisana 28 maja deklaracja jest głosem polskiego biznesu wspierającym zapisane w Wizji cele, podkreślającym aktywne zaangażowanie na rzecz ich osiągnięcia.
Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju zawsze stanowiły istotny element pracy Ciszewski MSL. Cieszy mnie, iż na dzisiejszej konferencji zorganizowanej z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, tak licznie stawili sie przedstawiciele biznesu. Pozostaje mi mieć nadzieje, że polskie firmy będą równie chętnie wdrażały postulaty zawarte w deklaracji, jak chętnie ich Prezesi je podpisali – powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.
Sygnatariusze deklaracji, wśród których znaleźli się m.in. Coca Cola, ENERGA SA, PGNIG, czy Siemens, zobowiązali się m.in. do prowadzenia działalności biznesowej w oparciu o zaufanie i dialog, podnoszenie etyki w biznesie, stwarzanie swoim pracownikom warunków do rozwoju, a także opieranie swoich działań o innowacyjne rozwiązania, a także edukację.
Przedsięwzięcie wypracowania spójnej wizji dla polskiego biznesu nawiązuje do międzynarodowej inicjatywy, podjętej przez Światową Radę Biznesu na rzecz Zrównoważonego Rozwoju (World Business Council for Sustainable Development, WBCSD), tj. organizację zrzeszającą ponad 200 firm z całego świata. Projekt jest realizowany pod patronatem honorowym Ministerstwa Gospodarki i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Partnerem merytorycznym procesu jest PwC.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej:
www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami