Ciszewski MSL rozpoczął stałą współpracę z agencją reklamową Publicis. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji oraz prowadzeniem biura prasowego.
Publicis to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2011 roku zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions, jest również laureatem wielu nagród krajowych. Na polskim rynku agencja obsługuje takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi-Aventis, Nestle, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” oraz Renault, dla którego pracuje od ponad 20 lat. Publicis jest odpowiedzialny za stworzenie kampanii TP S.A. „Serce i Rozum” – formatu rozpoznawalnego i lubianego przez wszystkich Polaków.
- Cieszymy się, że będziemy mogli prowadzić działania komunikacyjne dla agencji, której udało się w tak efektywny sposób zmienić wizerunek TP S.A. czy Biedronki, która nie boi się wyzwań i pracuje z największymi klientami – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL. – Od lat Polacy podziwiają kampanie Publicis, agencja jest także autorem wielu projektów oraz sloganów, które przeszły do języka potocznego.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Do zadań Ciszewski MSL będzie należeć kompleksowa obsługa PR agencji. Prace dla Publicis prowadzi dział Consumer Goods & Lifestyle kierowany przez Zofię Bugajną.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej:
www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami