Jury konkursu „Złote Spinacze” przyznało 10 nominacji 7 kampaniom PR, opracowanym przez spółki należące do MSLGROUP Poland. O tym, czy zostaną one nagrodzone przekonamy się już listopadzie.
Wśród projektów, które zwróciły uwagę jury, znalazły się kampanie przygotowane przez Ciszewski MSL, Ciszewski Marketing Sportowy, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Spółki te operują w ramach MSLGROUP Poland, będącej częścią międzynarodowej sieci MSLGROUP.
MSLGROUP Poland zatrudnia obecnie ponad 100 doświadczonych konsultantów, którzy koordynują na co dzień działania dla 67 Klientów. W jej skład, oprócz spółek wymienionych powyżej, wchodzi agencja MSL Social Hive Poland, świadcząca usługi w zakresie doradztwa, budowania strategii oraz ich realizacji w Internecie. Co więcej, MSLGROUP Poland od lipca 2012 r. koordynuje pracę sieci jako regionalny hub na 20 rynkach w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.
Otrzymane nominacje odzwierciedlają szeroki wachlarz naszych kompetencji. Na short liście konkursowej znalazły się bowiem projekty opracowane dla Klientów działających w takich sektorach jak nowe technologie, FMCG, sport, farmacja czy finanse – mówi Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGROUP Poland.
Konkurs „Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.
Poniżej pełna lista nominowanych kampanii MSLGROUP Poland:
- Program Centrum Aktywnych Credit Agricole Bank Polska – Ciszewski MSL Financial Communications dla Credit Agricole Bank Polska
- Program SHE – MSL Warsaw dla Bristol-Myers Squibb
- Carlsberg UEFA 2012TM – Ciszewski MSL oraz Ciszewski Marketing Sportowy dla Carlsberg Polska (3 nominacje)
- Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL oraz Ciszewski Marketing Sportowy dla Polskie Zdroje Sp. z o.o. (2 nominacje)
- Schwytaj Wi-Drive Runnera – Ciszewski MSL dla Kingston Technology Company
- Każdy stopień ma znaczenie – Ciszewski MSL dla Grupy Danfoss
- Wielkie Pranie z LG i Gosią Baczyńską – LG Electronics Polska i Ciszewski MSL
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej:
www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami