O tym, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingowy wynikający z organizacji dużych imprez sportowych takich jak UEFA EURO 2012 ™ oraz Igrzyska Olimpijskie 2012, opowiedzą uczestnicy konferencji „Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego”. Podczas spotkania organizowanego 15 listopada 2012 r. w siedzibie AGORA S.A., prelegenci przedstawią także aktualne trendy oraz perspektywy na kolejny rok.
Celem konferencji organizowanej wspólnie przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Sport.pl jest przedstawienie z różnych perspektyw procesu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Do prelekcji zostali zaproszeni specjaliści z branż, które są beneficjentami działań marketingu sportowego. Głos zabiorą uczestnicy poszczególnych etapów procesu, zaczynając od strategów poprzez zleceniodawców, wykonawców, a także dziennikarzy i sportowców.
Jak skutecznie komunikować działania w kontekście UEFA EURO 2012™ opowie Zofia Bugajna – Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Mikołaj Piotrowski - dyrektor ds. komunikacji spółki PL.2012, który był odpowiedzialny za koordynację i nadzorowanie przedsięwzięć przygotowawczych UEFA Euro 2012™. Współpracę sponsorską z markami podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie zrelacjonuje dla gości dyrektor marketingu PKOL – Ireneusz Kutyła. Marcin Gadziński ze Sport.pl przedstawi największych przegranych oraz wygranych w mediach w roku 2012.
Na konferencji zostanie poruszony także temat zarządzania arenami sportowymi oraz sposobów doboru odpowiednich narzędzi marketingowych do badania wizerunku sportowca. Tymi tematami zajmą się specjaliści Pentagon Research oraz SMG/KRC Millward Brown. Przykłady współpracy sportowca z partnerami oraz sponsorami zostaną przedstawione z perspektywy trzykrotnego mistrza Polski w rajdach samochodowych – Kajetana Kajetanowicza, z którym porozmawia Michał Pol.
Marketing sportowy ze strony przedsiębiorstwa inwestującego w sport przedstawią dyrektorzy marketingu firm wspierających Inter Mediolan oraz reprezentację Polski w żużlu. O sporcie w mediach społecznościowych opowie dr Seweryn Dmowski z Uniwersytetu Warszawskiego.
- Konferencja będzie doskonałym momentem na podsumowanie mijającego roku, który był bogaty w największe wydarzenia sportowe. Będzie to także okazja, aby spojrzeć na wyzwania stojące przed branżą w przyszłości oraz porozmawiać o tym, jak dobierać do nich strategie, aby były kompleksowe i stosowały odpowiednie narzędzia komunikacji w marketingu sportowym – mówi Jerzy Ciszewski – prezes Ciszewski MSL Group Poland.
Pełna lista prelegentów wraz z tematami wystąpień:
- Marcin Gadziński – Sport.pl
2012: Wygrani i przegrani w mediach sportowych
- Zofia Bugajna – Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy
Praktyczne wykorzystanie dużej imprezy sportowej do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych na przykładzie UEFA EURO 2012
- Ireneusz Kutyła – Dyrektor Marketingu PKOL
PKOL a Igrzyska Olimpijskie
- Mikołaj Piotrowski - Dyrektor ds. Komunikacji PL.2012
Efekt Polski albo Efekt Barceloński. Czy Polsce udało się powiedzieć „Hello Europe” podczas Euro 2012?
- Grzegorz Filipek – Dyrektor Marketingu marki Oknoplast
Sponsoring Interu Mediolan – budowanie polskiej marki na rynkach zagranicznych.
- Kajetan Kajetanowicz –Trzykrotny Mistrz Polski w rajdach Samochodowych
Kajetan Kajetanowicz - Trzykrotny Mistrz Polski. Marketing sportowy z perspektywy sportowca.
- Michał Gradzik - Pentagon Research
- Łukasz Lazarewicz – Polska Liga Koszykówki
W jaki sposób nowoczesne stadiony mogą na siebie zarabiać? Optymalne modele zarządzania arenami piłkarskimi.
- Mateusz Jaworowski – SMG/KRCMillward Brown
TGI Sport. Narzędzie Sport Level do wsparcia decyzji sponsoringowych w marketingu sportowych
- dr Seweryn Dmowski – Uniwersytet Warszawski
Futbol w social media - UEFA EURO 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie 2012
- Wojciech Jankowski – Nice Polska
Pasja + wizja = sukces w marketingu sportowym.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszym potwierdzeniu obecności na adres mailowy: zaproszenie@publicrelations.pl.
Data: 15 listopada
Godzina: 10.00 – 13.30
Miejsce: Agora S.A., ul.Czerska 8/10
Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie:
Więcej informacji udziela Jakub Kuźmicki:
e-mail: jakub.kuzmicki@publicrelations.pl
Tel.: +48 22 278 38 15, Kom.: +48 534 734 101
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe