Ciszewski MSL Marketing Sportowy zdobywcą statuetki European Excellence Awards 2012
Lista przynależnych kategorii publikacji
Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z największych konkursów europejskiej branży PR – European Excellence Awards 2012. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii „National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” została akcja „Grajmy w piłkę”, realizowana przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka.
Lista zwycięzców European Excellence Awards 2012 została ogłoszona podczas uroczystej Gali, która odbyła się 6 grudnia w Londynie. Wyboru zwycięzców spośród ponad 1500 zgłoszeń w 60 kategoriach dokonało jury, złożone z czołowych specjalistów europejskiej branży PR.
„Grajmy w piłkę” to jedna z naszych najważniejszych realizacji. Tym bardziej cieszy nas fakt, że została doceniona w skali międzynarodowej - mówi Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGroup Poland.
Akcja „Grajmy w piłkę” miała na celu inspirowanie opiekunów do umożliwiania dzieciom aktywnego spędzania czasu i do przeciwdziałania zakazom gry w piłkę wszędzie tam, gdzie nie mają one uzasadnienia. Główną platformę komunikacyjną kampanii stanowiła strona www.grajmywpilke.pl. W rezultacie działań bezpośrednich skierowanych do szkół blisko stu tysiącom dzieci w całej Polsce udostępniono boiska po godzinach lekcyjnych. Dodatkowo 1200 uczniów wzięło udział w spotkaniach z piłkarzami Ekstraklasy z czterech polskich klubów. 9 miesięcy działań prowadzonych w ramach akcji przyniosło spektakularne efekty, m.in. ponad 98 milionów impresji w mediach, 39 filmów poparcia z udziałem liderów opinii (sportowców, aktorów, polityków itd.) oraz 3 miliony impresji w social media.
Projekt „Grajmy w piłkę” był przygotowany i realizowany przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy pod kierownictwem Zofii Bugajnej oraz MSLGROUP Poland Social Hive pod kierownictwem Marty Zielińskiej na zlecenie producenta wody Cisowianka, firmy Polskie Zdroje.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami