Agencja Ciszewski MSL należąca do międzynarodowej sieci MSLGROUP wkracza na rynek z nową specjalizacją. W oparciu o długoletnie doświadczenie w strukturach agencji został wyodrębniony zespół Food&Beverages.
W ramach nowej oferty agencja koncentruje się na planowaniu i prowadzeniu działań dla klientów z branży spożywczej i HoReCa. Zakres usług obejmuje, między innymi, doradztwo strategiczne, a także zbieranie i wykorzystanie w komunikacji marketingowej insightów rynkowych oraz konsumenckich. Zespół na stałe współpracuje również z liderami opinii – blogerami kulinarnymi, stylistami jedzenia, szefami kuchni i restauratorami. Pomaga powadzonym przez siebie markom zapewnić wsparcie instytucji działających w szeroko pojętej branży żywieniowej, organizuje także wydarzenia specjalne, takie jak wprowadzenie nowych produktów na rynek, czy warsztaty kulinarne z udziałem ekspertów i celebrytów.
- Od wielu lat współpracujemy z marketerami z sektora spożywczego i wiemy, że oferujemy głębokie zrozumienie rynku i jego uwarunkowań, połączone ze znajomością insightów konsumenckich. Zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary mające strategiczne znaczenie dla skutecznego funkcjonowania marek z tego sektora – mówi Zofia Bugajna, zastępca dyrektora zarządzającego ds. komunikacji konsumenckiej.
Jednym z elementów oferowanych przez zespół Food&Beverages są także analizy rynkowe – pierwszą odsłoną jest przedstawiony w kwietniu br. raport „Polska kulinarnie” omawiający po raz pierwszy na polskim rynku powiązania polskiej sfery kulinarnej i nowych technologii. Raport jest dostępny na stronie internetowej www.polskakulinarnie.pl.
- Po sukcesie specjalizacji takich jak marketing sportowy, nowe technologie czy transport i turystyka, przyszedł czas na unikatową ofertę dla branży spożywczej – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.
Food&Beverages jest częścią zespołu zajmującego się komunikacją konsumencką i brand PR, który kierowany jest przez Zofię Bugajną.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, public affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwoi doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, public affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami