Brand24 wzmacnia ofertę Sztabu Antykryzysowego

Lista przynależnych kategorii publikacji

Oferta Sztabu Antykryzysowego, jedynej na polskim rynku kompleksowej usługi wsparcia w sytuacjach kryzysowych, rozbudowana została o nową usługę. Do agencji MSLGROUP, firmy HRK oraz kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak dołączył kolejny partner – Brand24, dostawca najpopularniejszego w Polsce narzędzia monitoringu Internetu*.

Sztab Antykryzysowy, pierwsza na polskim rynku kompleksowa usługa wsparcia firm w sytuacjach kryzysowych, łączy kompetencje z obszarów komunikacji, prawa i human resources. Projekt powstał w 2011 roku przy współpracy agencji MSLGROUP, firmy doradztwa personalnego HRK oraz kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak. W ostatnim czasie kompetencje sztabu wzmocniła kolejna uznana marka – Brand 24 – najpopularniejsze w Polsce narzędzie monitoringu Internetu*.

- Idea, która przyświecała nam, gdy 3 lata temu powoływaliśmy Sztab Antykryzysowy do życia, to stworzenie kompleksowej usługi, zapewniającej naszym Klientom wsparcie w każdym obszarze, którego dotknąć może kryzys – mówi Renata Toczyska-Seliga, dyrektor odpowiedzialna za obszar komunikacji korporacyjnej w MSLGROUP. – Ostatnie lata przyniosły znaczące zmiany w zarządzaniu komunikacją w kryzysach. Planując działania prewencyjne lub reagując na już zaistniałe sytuacje nie można zapominać o sile Internetu. Dzięki Brand24 jesteśmy informowani o zaistniałych zdarzeniach w czasie rzeczywistym i możemy natychmiast na nie reagować – dodaje Toczyska-Seliga.

Sztab Antykryzysowy tworzy zespół doświadczonych w obszarze crisis & issue management konsultantów. Doskonale rozumiejąc wyjątkowe potrzeby elastyczności oraz tempa pracy w sytuacjach kryzysowych, pozostają oni do dyspozycji Klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

- Brand24 to nie tylko narzędzie służące do monitoringu mediów, ale przede wszystkim źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat danej organizacji. Powinna ona być podstawą każdej dobrze opracowanej strategii zapobiegania lub zarządzania zaistniałą już sytuacją kryzysową. Wszystkie z zaangażowanych w projekt firm mają bogate doświadczenie w tym zakresie, więc łącząc swoje siły tworzymy unikatową na polskim rynku usługę - dodaje Michał Sadowski, prezes i twórca Brand24.

W ramach działań w obszarze komunikacji konsultanci odpowiadają m.in. za przeprowadzanie szczegółowych analiz przyczyn sytuacji kryzysowych, opracowywanie potencjalnych scenariuszy i schematów postępowania oraz prowadzenia biura prasowego (również występowanie w roli rzecznika prasowego). W zakresie prawa Sztab oferuje m.in. doradztwo przy procesach restrukturyzacji, podczas fuzji i przejęć oraz reprezentację we wszystkich rodzajach i na wszystkich etapach postępowań prokuratorskich oraz sądowych dotyczących nadużyć i przestępstw gospodarczych. W ramach wsparcia z zakresu HR Sztab m.in. pomaga pozyskiwać dla organizacji menedżerów z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą, wdraża programy z zakresu employer branding oraz oferuje szkolenia i coaching dostosowane do indywidualnych potrzeb organizacji znajdujących się w sytuacjach kryzysowych.

Pełną ofertę Sztabu Antykryzysowego znaleźć można na stronie: www.sztab-antykryzysowy.pl.

* dotyczy monitoringu social media, na podstawie badania IRCenter „Rynek monitoringu i analizy social media 2013”.

Załączniki

MSLGROUP.jpg

MSLGROUP.jpg

jpg 29,1 kB
pobierz
Brand_24.png

Brand_24.png

png 55,4 kB
pobierz
SKS.png

SKS.png

png 515,1 kB
pobierz
HRK.jpg

HRK.jpg

jpg 15,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Renata Toczyska-Seliga

Deputy Managing Director

MSLGROUP


MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.