Wygraj akredytację na 21 edycję Festiwalu Golden Drum!
Lista przynależnych kategorii publikacji
Warszawa, 12 sierpnia, 2014 r. — Już w październiku ruszy kolejna, 21-pierwsza edycja jednego z najważniejszych festiwali branży reklamowej – Golden Drum organizowany co roku w Portoroż na Słowenii. Z tej okazji Szkoła Mistrzów Reklamy zorganizowała konkurs, w którym do wygrania będzie pełna akredytacja na to wydarzenia o wartości nawet 1200 Euro[1].
Zadaniem konkursowym jest stworzenie wyjątkowego plakatu wspierającego akcję „Nie esemesuj kiedy prowadzisz / Don’t text and drive”.
„Pisanie esemesów, w tym postów na twitterze czy na FB, w trakcie prowadzenia samochodu zwalnia reakcje kierowcy bardziej nawet niż picie alkoholu czy używanie narkotyków! To zjawisko, które niestety dynamicznie narasta wraz z przyspieszającym trybem życia. Chcemy aby takie zachowanie stało się społecznie nieakceptowalne, tak jak powoli staje się jazda po alkoholu” – powiedziała Katarzyna Dragovic, założyciel właściciel Szkoły Mistrzów Reklamy. „Wierzę, że branża reklamowa najsilniej jest w stanie oddziaływać na świadomość ludzi i to na nas spoczywa misja uświadomienia sobie jak niebezpieczne jest skupianie się na telefonie komórkowym podczas prowadzenia pojazdu” – dodała Dragovic.
Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku, przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.
Skrócony brief na plakat konkursowy:
Odbiorcami plakatu są wszyscy kierowcy w wieku 18 – 25 lat, dla których komórka jest podstawą życia społecznego. Celem kampanii jest napiętnowanie problemu korzystania z telefonów komórkowych podczas prowadzenia pojazdów. Plakat musi być przygotowany w języku angielskim a zgłoszenia będą przyjmowane mailowo do 20 sierpnia pod adresem: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl. W skład 3-osobowego jury konkursowego wchodzi przedstawiciel Festiwalu Golden Drum, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz społeczności reklamowej. Główna nagroda zostanie przyznana autorowi najkreatywniejszej pracy.
Więcej szczegółów dostępnych jest pod linkiem: https://www.facebook.com/events/1504747739743564/
O Szkole Mistrzów Reklamy
Szkoła Mistrzów Reklamy to jedyna w Polsce szkoła typu zawodowego, przygotowująca do pracy w agencjach reklamowych. Zawód można tu zdobyć na następujących kursach: copywriting / art direction, strategia komunikacji marki, event management, account management, social media, media planning. Nauczycielami są wyłącznie praktycy, na co dzień pracujący w agencjach reklamowych, tworzący oblicze polskiej reklamy.
[1] Laureatami konkursu może zostać jeden autor lub zespół kreatywny (copywriter i artdirector)
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.