THE PRACTICE, najbardziej uhonorowana agencja PR na rynku rumuńskim, dołącza do MSLGROUP

Lista przynależnych kategorii publikacji

MSLGROUP umacnia regionalny hub na Europę Środkową i Wschodnią tworząc trzecie biuro, po Warszawie i Sofii. Sebastian Hejnowski, odpowiedzialny za MSLGROUP w regionie, zapowiada kolejne otwarcia.

Bukareszt, 1 września 2014 – THE PRACTICE, najbardziej uhonorowana rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSLGROUP wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSLGROUP The Practice.

"Od dwóch lat budujemy kompetencje regionalne dla Europy Środkowej i Wschodniej. W czerwcu otworzyliśmy biuro w Sofii, dziś w Bukareszcie. W najbliższym czasie otworzymy kolejne. Praca koordynowana jest z Warszawy, gdzie coraz więcej firm przenosi swoje centrale regionalne" - powiedział Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP Poland, odpowiedzialny za region CEE.

Integracja THE PRACTICE jest zwieńczeniem dotychczasowej współpracy firmy z MSLGROUP - od 2008 roku spółka z Bukaresztu była agencją partnerską Grupy.

“W ciągu ośmiu lat naszej współpracy udowodniliśmy, że THE PRACTICE to agencja wybitnie kreatywna, o strategicznym podejściu do projektów i imponujących wynikach. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć tak wiele. Teraz będziemy dalej się rozwijać w jednej z najpotężniejszych grup komunikacyjnych świata. Dzięki wejściu w struktury MSLGROUP uzyskamy dostęp do nowoczesnych narzędzi, dedykowanych zarówno zespołowi jak i naszym klientom. Wejdziemy na wyższy poziom wiedzy i kompetencji” – powiedziała Oana Bulexa, Co-managing director, MSLGROUP The Practice.

“Wejście do MSLGROUP to początek wielkiej transformacji, która czeka naszą agencję w ciągu najbliższych miesięcy. Potrzeba tego typu zmian jest tematem szeroko dyskutowanym na naszym rynku, jednak jedynie najsilniejsi mają odwagę i wizję by się z nią zmierzyć. MSLGROUP The Practice jest na to gotowa i podejmie to wyzwanie” -  dodała Monica Jitariuc, Co-managing director, MSLGROUP The Practice.

THE PRACTICE jest znana nie tylko na rynku lokalnym. Dzięki ponad 160 nagrodom i nominacjom w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, Global and EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards oraz Romanian PR Awards, agencja rozpoznawalna jest na arenie regionalnej i światowej.

W 2012 roku agencja znalazła się na 13tym miejscu Holmes Report Global Creative Index, a w 2013 została okrzyknięta przez kapitułę EMEA Sabre Awards jako Eastern European Consultancy of the Year.

W minionym roku, dzięki rozwojowi organicznemu i rozbudowie portfolio klientów, THE PRACTICE osiągnęła dwucyfrowy wzrost wyników. Do grona klientów agencji należą m.in. Eurocopter Romania – część Airbus Helicopters, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, IKEA, McDonald’s, Peroni Nastro Azzurro, Renault, Samsung.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.