MSLGROUP zatrudnia PR Managera

Lista przynależnych kategorii publikacji

Do zespołu agencji dołączył właśnie Paweł Kocon, którego głównym zadaniem będzie zapewnienie nieszablonowej komunikacji MSLGROUP. Będzie odpowiedzialny za działania media relations, employer branding i komunikację wewnętrzną w firmie.

Kocon posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Pracował w WARCIE, Kredyt Banku i Grupie Pracuj, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i employer branding. Przed przyjściem do MSLGROUP współtworzył startup Fun in Design, w którym był odpowiedzialny za PR marki. W dość krótkim czasie udało mu się wykreować wizerunek firmy jako jeden z najciekawszych na polskim rynku startup’ów. 

- Chcemy aktywniej komunikować się z rynkiem, potrzebujemy eksperta, którego zadaniem będzie efektywna komunikacja do kluczowych grup interesariuszy firmy. Zatrudniliśmy Pawła ze względu na jego doświadczenie pracy w korporacjach połączone z kreatywnością startup’owca  – mówi Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP.

PR Manager to nowo utworzone stanowisko w strukturach MSLGROUP. Dotychczas rolę tę pełnili konsultanci firmy, pracujący równolegle dla klientów. Firma zdecydowała się wyodrębnić kompetencję komunikatora ze względu na skalę działania i jej rosnące potrzeby w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

MSLGROUP dynamicznie rośnie, poszerza grupę klientów i zwiększa skalę działania. Firma zatrudnia dziś blisko stu konsultantów.    

Załączniki

pawel_kocon.jpg

pawel_kocon.jpg

jpg 619,8 kB
pobierz
logo MSLGROUP.png

logo MSLGROUP.png

png 20,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.