Do zespołu agencji dołączył właśnie Paweł Kocon, którego głównym zadaniem będzie zapewnienie nieszablonowej komunikacji MSLGROUP. Będzie odpowiedzialny za działania media relations, employer branding i komunikację wewnętrzną w firmie.
Kocon posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Pracował w WARCIE, Kredyt Banku i Grupie Pracuj, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i employer branding. Przed przyjściem do MSLGROUP współtworzył startup Fun in Design, w którym był odpowiedzialny za PR marki. W dość krótkim czasie udało mu się wykreować wizerunek firmy jako jeden z najciekawszych na polskim rynku startup’ów.
- Chcemy aktywniej komunikować się z rynkiem, potrzebujemy eksperta, którego zadaniem będzie efektywna komunikacja do kluczowych grup interesariuszy firmy. Zatrudniliśmy Pawła ze względu na jego doświadczenie pracy w korporacjach połączone z kreatywnością startup’owca – mówi Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP.
PR Manager to nowo utworzone stanowisko w strukturach MSLGROUP. Dotychczas rolę tę pełnili konsultanci firmy, pracujący równolegle dla klientów. Firma zdecydowała się wyodrębnić kompetencję komunikatora ze względu na skalę działania i jej rosnące potrzeby w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
MSLGROUP dynamicznie rośnie, poszerza grupę klientów i zwiększa skalę działania. Firma zatrudnia dziś blisko stu konsultantów.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.