MSLGROUP i Brand24 zdobywają SABRE za SocialNation

Lista przynależnych kategorii publikacji

SocialNation, stworzone przez MSLGROUP i Brand24 narzędzie służące do mapowania czołowych liderów opinii w internecie zostało nagrodzone w organizowanym przez Holmes Report  2015 In2 SABRE Award EMEA w kategorii New Marketing Technology Product.

SocialNation to narzędzie, które pozwala na identyfikację liderów opinii na takich portalach jak Twitter, Facebook czy Instagram oraz mierzenie zasięgu dotarcia wśród użytkowników najbardziej popularnych kanałów SocialMedia na całym świecie. To lista ciekawych osób do subskrypcji – nie ma tu fanpage’y, tylko personalne profile, a dzięki podziałowi na kraje i kategorie w niedługim czasie możemy dotrzeć do liderów opinii w wybranym temacie i wybranym kraju. SocialNation działa obecnie w  kilkudziesięciu krajach na świecie.

- To dla nas wyjątkowe nagroda, ponieważ z jednej strony doceniono nasze pomysły i pracę, z drugiej stawia Polskę w czołówce państw mających największy wpływ na zmiany w zakresie komunikacji i technologii. Cieszymy się, że możemy mieć w tym swój udział  - powiedział Bartek Janik, Head of Digital w MSLGROUP.

- Bardzo cieszymy się z wyróżnienia. Tym bardziej że SocialNation na początku realizowane było jako projekt po godzinach. Już pierwsza wersja pokazała jak bardzo przydatna jest tego typu usługa. Mamy nadzieję, że kolejne kraje włączą się do inicjatywy równie chętnie co Polska – powiedział  Michał Sadowski, CEO Brand24.

Rozdanie nagród odbędzie się podczas oficjalnej gali EMEA SABRE Awards 19 maja w Londynie, podczas której MSLGROUP odbierze statuetkę 2015 Eastern European Consultancies of the Year.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.