Do MSLGROUP dołączyła Ewa Tomalska – Hyrny i objęła stanowisko lidera praktyki Consumer Healthcare (OTC). Do jej obowiązków należeć będzie koordynowanie projektów konsumenckich, tematów z zakresu healthcare i zdrowego stylu życia dla firm z branży żywieniowej i farmaceutycznej.
Ewa Tomalska – Hyrny ma prawie 20 lat doświadczenia w branży PR. Od 1998 roku w agencji Headlines Porter Novelli realizowała m.in. działania produktowe i edukacyjne dla czołowych marek farmaceutycznych w Polsce. Współtworzyła i realizowała ogólnopolskie kampanie profilaktyczne dotyczące m.in. problemu raka szyjki macicy, antykoncepcji, a także dzieci z hemofilią A i B. Po odejściu z agencji od 2008 współpracowała z Sanofi, dla którego realizowała projekty w obszarze diabetologii, reumatologii, onkologii, a także alergologii. Przez ostatnie dwa lata pracowała jako niezależny konsultant lifestylowy.
- Consumer Healthcare i doradztwo strategiczne dla firm z sektora farmaceutycznego i FMCG to jedna z wiodących praktyk MSLGROUP. Dołączenie Ewy do naszego zespołu to silne wzmocnienie merytoryczne. Jej wiedza i doświadczenie zdobyte przy projektorach o wymiarze społecznym dają nam nowe spojrzenie i podejście do działań w zakresie komunikacji konsumenckiej - powiedziała Zofia Bugajna, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzajaca MSLGROUP.
MSLGROUP to zespół konsultantów, którzy zdobywali doświadczenie pracując przy licznych kampaniach dla wielu marek i branży. Dzięki temu pomagamy firmom i organizacjom tworzyć unikalny wizerunek i skutecznie nim zarządzać tak, by stanowił on o ich przewadze konkurencyjnej na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.