MSLGROUP wzmacnia praktykę Healthcare

Lista przynależnych kategorii publikacji

Do MSLGROUP dołączyła Ewa Tomalska – Hyrny i objęła stanowisko lidera praktyki Consumer Healthcare (OTC). Do jej obowiązków należeć będzie koordynowanie projektów konsumenckich, tematów z zakresu healthcare i zdrowego stylu życia dla firm z branży żywieniowej i farmaceutycznej.

Ewa Tomalska – Hyrny ma prawie 20 lat doświadczenia w branży PR. Od 1998 roku w agencji Headlines Porter Novelli realizowała m.in. działania produktowe i edukacyjne dla czołowych marek farmaceutycznych w Polsce. Współtworzyła i realizowała ogólnopolskie kampanie profilaktyczne dotyczące m.in. problemu raka szyjki macicy, antykoncepcji, a także  dzieci z hemofilią A i B. Po odejściu z agencji od 2008 współpracowała z Sanofi, dla którego realizowała projekty w obszarze diabetologii, reumatologii, onkologii, a także alergologii. Przez ostatnie dwa lata pracowała jako niezależny konsultant lifestylowy.

- Consumer Healthcare i doradztwo strategiczne dla firm z sektora farmaceutycznego i FMCG to jedna z wiodących praktyk MSLGROUP. Dołączenie Ewy do naszego zespołu to silne wzmocnienie merytoryczne. Jej wiedza i doświadczenie zdobyte przy projektorach o wymiarze społecznym dają nam nowe spojrzenie i podejście do działań w zakresie komunikacji konsumenckiej - powiedziała Zofia Bugajna, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzajaca MSLGROUP.

MSLGROUP to zespół konsultantów, którzy zdobywali doświadczenie pracując przy licznych kampaniach dla wielu marek i branży. Dzięki temu pomagamy firmom i organizacjom tworzyć unikalny wizerunek i skutecznie nim zarządzać tak, by stanowił on o ich przewadze konkurencyjnej na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Załączniki

Ewa Tomalska Hyrny.jpg

Ewa Tomalska Hyrny.jpg

jpg 19,4 kB
pobierz
logo MSLGROUP.png

logo MSLGROUP.png

png 20,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Paweł Kocon

PR Manager

MSLGROUP Polska

Domaniewska 42
Warszawa

http://www.mslgroup.pl
Biografia
Odpowiada za komunikację wewnętrzna i zewnętrzną MSLGROUP. Pasjonat nowych technologii i wykorzystywania ich w procesie komunikacji marek i firm ze społecznościami.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.