MSLGROUP wzmacnia zespół ekspertów doradzających przedsiębiorcom działającym na rynkach finansowych
Lista przynależnych kategorii publikacji
Branżę finansową czeka w najbliższym czasie wiele zmian, które wymagać będą wyspecjalizowanych usług doradczych m.in. w obszarze budowania relacji z regulatorem rynku i kształtowania strategii komunikacyjnych. Dlatego do MSLGROUP na stanowisko Senior Advisora dołączyła Barbara Mroczek, która wcześniej przez blisko 10 lat pracowała w UOKiK.
Instytucje działające w branży finansowej czekają coraz większe wyzwania. Przeprowadzone w ostatnim czasie, a także zapowiadane kolejne zmiany legislacyjne motywują firmy do większego wysiłku w dopasowywaniu prowadzonego biznesu do restrykcyjnych wymagań rynku i komunikacji z klientami.
Na potrzeby sektora finansowego zareagował także MSLGROUP, rozbudowując dział Financial&Professional Services o konsultanta doświadczonego we współpracy z sektorem publicznym. Do MSLGROUP dołączyła Barbara Mroczek, która wcześniej przez blisko 10 lat pracowała w UOKiK, gdzie kierowała Departamentem Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej. Mroczek jest ekspertem w zakresie znajomości polskich i europejskich regulacji z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów oraz relacji pomiędzy nadzorcą rynku, a biznesem, co pozwala na profesjonalne wspieranie klientów MSLGROUP z branży finansowej. Jako Senior Advisor doradza klientom bankowym i ubezpieczeniowym.
- Jej dotychczasowe doświadczenie i znajomość przepisów dotyczących m.in. branży finansowej pozwalają na tworzenie strategii działań komunikacyjnych odpowiadających współczesnym wyzwaniom. Wieloletnia praca w sektorze publicznym i umiejętność patrzenia na zagadnienia z tej perspektywy są doskonałym uzupełnieniem wysokich kompetencji w obszarze budowania reputacji organizacji, które posiada MSLGROUP – mówi Anna Borowiec-Góra, członek zarządu MSLGROUP oraz szef działu Financial&Professional Services.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.