MSLGROUP wzmacnia zespół doradzający firmom z sektora rynków finansowych i inwestycyjnych

Lista przynależnych kategorii publikacji

Do Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP dołączył Krzysztof Dawidowicz, który jako Financial Communications Associate Director będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji dla firm z sektora Bankowości Inwestycyjnej i międzynarodowych rynków finansowych.

Z początkiem sierpnia do Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP na stanowisko Financial Communications Associate Director dołączył Krzysztof Dawidowicz. Do jego obowiązków należeć będzie przygotowywanie strategii komunikacji dla firm z rynków kapitałowych i finansowych oraz merytoryczna pomoc przy wprowadzaniu zagranicznych podmiotów, które chciałby lub planują ekspansję na polskim rynku finansowym.

Krzysztof Dawidowicz z międzynarodowym rynkiem kapitałowym związany jest od 12 lat. W Polsce mieszka i pracuje od 4 lat – ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży w Departamencie Bankowości Prywatnej w Citi Bank Handlowy. Wcześniej pracował w Wielkiej Brytanii m.in. dla Barclays Bank Plc. i  Abbey International.

- Poszerzamy naszą ofertę dla firm z rynku finansowego o nowe kompetencje. Wiedza i doświadczenie Krzysztofa oraz jego zrozumienie potrzeb tej branży - banków oraz funduszy inwestycyjnych typu Private Equity czy Venture Capital będą kluczowe w rozbudowie propozycji skierowanej do tego sektora – powiedział Łukasz Kowalski, Dyrektor Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP.

Załączniki

logo MSLGROUP.png

logo MSLGROUP.png

png 8,7 kB
pobierz
Krzysztof  Dawidowicz.jpg

Krzysztof Dawidowicz.jpg

jpg 446,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.