MSLGROUP wzmacnia zespół doradzający firmom z sektora rynków finansowych i inwestycyjnych
Lista przynależnych kategorii publikacji
Do Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP dołączył Krzysztof Dawidowicz, który jako Financial Communications Associate Director będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji dla firm z sektora Bankowości Inwestycyjnej i międzynarodowych rynków finansowych.
Z początkiem sierpnia do Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP na stanowisko Financial Communications Associate Director dołączył Krzysztof Dawidowicz. Do jego obowiązków należeć będzie przygotowywanie strategii komunikacji dla firm z rynków kapitałowych i finansowych oraz merytoryczna pomoc przy wprowadzaniu zagranicznych podmiotów, które chciałby lub planują ekspansję na polskim rynku finansowym.
Krzysztof Dawidowicz z międzynarodowym rynkiem kapitałowym związany jest od 12 lat. W Polsce mieszka i pracuje od 4 lat – ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży w Departamencie Bankowości Prywatnej w Citi Bank Handlowy. Wcześniej pracował w Wielkiej Brytanii m.in. dla Barclays Bank Plc. i Abbey International.
- Poszerzamy naszą ofertę dla firm z rynku finansowego o nowe kompetencje. Wiedza i doświadczenie Krzysztofa oraz jego zrozumienie potrzeb tej branży - banków oraz funduszy inwestycyjnych typu Private Equity czy Venture Capital będą kluczowe w rozbudowie propozycji skierowanej do tego sektora – powiedział Łukasz Kowalski, Dyrektor Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.