ONZ czeka na opinię Millenialsów zainteresowanych losem Ziemi

Lista przynależnych kategorii publikacji

1 września wystartuje projekt #bethechance, którego celem jest poznanie opinii 20-30-latków na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Wyniki tego międzynarodowego badania, w którym weźmie udział także Polska, zostaną zaprezentowane podczas organizowanej przez ONZ konferencji klimatycznej COP21.

Z roku na rok zużycie energii elektrycznej rośnie. Ponieważ pokolenie Millenialsów potrzebuje jej coraz więcej, dlatego poznanie obyczajów “igreków” ma coraz większe znaczenie dla polityków i organizacji zajmujących się zmianami klimatycznymi i ochroną środowiska.

#BeTheChance to internetowa platforma, na której Millenialsi będą mogli wyrażać swoją opinię na różne tematy związane z ekologią, zrównoważonym rozwojem, stylem życia, ochroną środowiska. Od 1 września do 5 grudnia co tydzień poprzez e-maila, Instagrama i Twittera będą zadawane im różne pytania, na które będą mogli odpowiadać tekstowo, a także zdjęciami, selfie czy video. Wyniki zostaną zaprezentowane podczas organizowane przez ONZ konferencji klimatycznej COP21, która odbędzie się 7 i 8 grudnia w Paryżu.

Do udziału w projekcie, który przeprowadzony będzie w 10 państwach, w tym w Polsce,  zaproszone są wszyscy reprezentanci pokolenia Millenium, czyli osoby urodzone pomiędzy1984, a 1997 rokiem. Co zrobić, żeby dołączyć do tej społeczności?

Wystarczy wejść i zarejestrować się na http://bethechance.com/user/register.

Twórcami projektu #BeTheChance i partnerami konferencji COP21 są MSLGROUP’s Corporate and Brand Citizenship Practice oraz Salterbaxter MSLGROUP.

 

Więcej informacji http://bethechance.com/

Załączniki

bethechance.png

bethechance.png

png 21,7 kB
pobierz
logo MSLGROUP.png

logo MSLGROUP.png

png 8,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.