ONZ czeka na opinię Millenialsów zainteresowanych losem Ziemi
Lista przynależnych kategorii publikacji
1 września wystartuje projekt #bethechance, którego celem jest poznanie opinii 20-30-latków na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Wyniki tego międzynarodowego badania, w którym weźmie udział także Polska, zostaną zaprezentowane podczas organizowanej przez ONZ konferencji klimatycznej COP21.
Z roku na rok zużycie energii elektrycznej rośnie. Ponieważ pokolenie Millenialsów potrzebuje jej coraz więcej, dlatego poznanie obyczajów “igreków” ma coraz większe znaczenie dla polityków i organizacji zajmujących się zmianami klimatycznymi i ochroną środowiska.
#BeTheChance to internetowa platforma, na której Millenialsi będą mogli wyrażać swoją opinię na różne tematy związane z ekologią, zrównoważonym rozwojem, stylem życia, ochroną środowiska. Od 1 września do 5 grudnia co tydzień poprzez e-maila, Instagrama i Twittera będą zadawane im różne pytania, na które będą mogli odpowiadać tekstowo, a także zdjęciami, selfie czy video. Wyniki zostaną zaprezentowane podczas organizowane przez ONZ konferencji klimatycznej COP21, która odbędzie się 7 i 8 grudnia w Paryżu.
Do udziału w projekcie, który przeprowadzony będzie w 10 państwach, w tym w Polsce, zaproszone są wszyscy reprezentanci pokolenia Millenium, czyli osoby urodzone pomiędzy1984, a 1997 rokiem. Co zrobić, żeby dołączyć do tej społeczności?
Wystarczy wejść i zarejestrować się na http://bethechance.com/user/register.
Twórcami projektu #BeTheChance i partnerami konferencji COP21 są MSLGROUP’s Corporate and Brand Citizenship Practice oraz Salterbaxter MSLGROUP.
Więcej informacji http://bethechance.com/
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.