MSLGROUP został partnerem 22. edycji Golden Drum, jednego z największych konkursów w branży reklamowej w Europie. Celem współpracy jest promocja wydarzenia i przybliżenie hasła tegorocznej edycji festiwalu „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura” w krajach Europy Środkowo – Wschodniej oraz dotarcie do lokalnych społeczności. Golden Drum odbędzie się w dniach 13 - 16 października w Portorož w Słowenii.
Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum to jedna z największych imprez branży reklamowej w Europie. MSLGROUP, która w tym roku zdobyła przyznawany przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year i umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo – Wschodniej po raz pierwszy będzie promować wydarzenie i współtworzyć narrację konkursu w 37 krajach Starego Kontynentu.
- Jestem przekonany, że współpraca przyniesie wspaniałe rezultaty. Z czterema biurami regionalnymi w Polsce, Słowenii, Bułgarii i Rumunii oraz z siecią współpracujących w ramach Grupy Publicis partnerów jesteśmy jednym z najsilniejszych graczy w tej części Europy. Golden Drum to konkurs kreatywnej reklamy, który na stałe wpisał się do europejskiego kalendarza wydarzeń branży reklamowej, dlatego jesteśmy naturalnymi, idealnie dopasowanymi do siebie partnerami – powiedział Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP w Polsce, który kieruje także biurami MSLGROUP w regionie CEE.
- Jesteśmy dumni z naszego" Genius Loci ", czyli ducha miejsca, które czyni ten konkurs wyjątkowym. Współpraca z MSLGROUP jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ inwestujemy i budujemy tę samą wartość - lokalną doskonałość wspieramy najlepszymi światowymi praktykami. Jest mi tym samym niezmiernie miło powitać Sebastiana Hejnowskiego CEO MSLGROUP w Polsce i CEO MSLGROUP na kraje Europy Środkowo - Wschodniej w naszej rodzinie – powiedziała Marja Feldin, Dyrektor Zarządzająca festiwalu Golden Drum.
Golden Drum to organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.