Sebastian Stępak nowym Dyrektorem Zarządzającym MSLGROUP

Lista przynależnych kategorii publikacji

Sebastian Stępak objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego MSLGROUP. Zastąpił tym samym Zofię Bugajną, która zajmie się rozwojem biznesu w Europie Środkowo – Wschodniej.

Sebastian Stępak objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego MSLGROUP. Do jego obowiązków należeć będzie kierowanie firmą w Polsce oraz dalszy rozwój i poszerzanie kompetencji w obszarze komunikacji marketingowej.

Z branżą PR związany jest od ponad 15 lat. Od 2014 roku zarządza MSLWARSAW, jedną ze spółek z portfolio firm Grupy Publicis w Polsce. Posiada bogate doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami i skomplikowanymi projektami. Pracował dla największych marek, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Był jedynym polskim jurorem w kategorii PR na Festiwalu w Cannes; zasiadał także w kapitule Sabre Awards.

Zofia Bugajna obejmie stanowisko Business Development Director, CEE i będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej. 

Posiada ponad 10 lat doświadczenia w marketingu konsumenckim i zarządzaniu marką, a prowadzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane i nominowane do polskich i międzynarodowych nagród. Z MSLGROUP związana od 2010 roku, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i współpracę z klientami z rynku konsumenckiego.  

- Współpracuję z Sebastianem od wielu lat i jestem przekonany, że jego wiedza i doświadczenie otworzą przed nami nowe możliwości. Zofia z kolei ma wielki talent do przekonywania klientów jak ważna jest reputacja i wierzę, że będziemy mogli wykorzystać ten potencjał w jej nowej, międzynarodowej roli. Serdecznie obojgu gratuluję – powiedział Sebastian Hejnowski, prezes MSLGROUP. 

Załączniki

sebastian stepak.jpg

sebastian stepak.jpg

jpg 1,0 MB
pobierz
zosia bugajna.jpg

zosia bugajna.jpg

jpg 89,8 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.