Sebastian Stępak nowym Dyrektorem Zarządzającym MSLGROUP

Lista przynależnych kategorii publikacji

Sebastian Stępak objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego MSLGROUP. Zastąpił tym samym Zofię Bugajną, która zajmie się rozwojem biznesu w Europie Środkowo – Wschodniej.

Sebastian Stępak objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego MSLGROUP. Do jego obowiązków należeć będzie kierowanie firmą w Polsce oraz dalszy rozwój i poszerzanie kompetencji w obszarze komunikacji marketingowej.

Z branżą PR związany jest od ponad 15 lat. Od 2014 roku zarządza MSLWARSAW, jedną ze spółek z portfolio firm Grupy Publicis w Polsce. Posiada bogate doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami i skomplikowanymi projektami. Pracował dla największych marek, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Był jedynym polskim jurorem w kategorii PR na Festiwalu w Cannes; zasiadał także w kapitule Sabre Awards.

Zofia Bugajna obejmie stanowisko Business Development Director, CEE i będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej. 

Posiada ponad 10 lat doświadczenia w marketingu konsumenckim i zarządzaniu marką, a prowadzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane i nominowane do polskich i międzynarodowych nagród. Z MSLGROUP związana od 2010 roku, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i współpracę z klientami z rynku konsumenckiego.  

- Współpracuję z Sebastianem od wielu lat i jestem przekonany, że jego wiedza i doświadczenie otworzą przed nami nowe możliwości. Zofia z kolei ma wielki talent do przekonywania klientów jak ważna jest reputacja i wierzę, że będziemy mogli wykorzystać ten potencjał w jej nowej, międzynarodowej roli. Serdecznie obojgu gratuluję – powiedział Sebastian Hejnowski, prezes MSLGROUP. 

Załączniki

sebastian stepak.jpg

sebastian stepak.jpg

jpg 1,0 MB
Pobierz plik
zosia bugajna.jpg

zosia bugajna.jpg

jpg 89,8 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.