Sebastian Hejnowski o rosnącym potencjale marketingowym Roberta Lewandowskiego / Wirtualne Media
Lista przynależnych kategorii publikacji
"W piłce nożnej panuje bardzo proste przełożenie – liczba zdobytych bramek równa się liczbie kontraktów reklamowych. Dlatego po kilku udanych sezonach w Borussi, 4 bramkach wbitych Realowi i przy zachowaniu w ostatnim czasie tak dobrej dyspozycji, wartość sportowa i reklamowa Roberta Lewandowskiego ciągle rośnie. Eliminacje do Euro 2016 mamy już za sobą, ale trwa liga niemiecka, jest jeszcze Złota Piłka, która jest w realnym zasięgu Lewandowskiego, także dużo w temacie wyceny jego potencjału reklamowego może się jeszcze wydarzyć . Taniej nie będzie, dlatego warto się spieszyć. RL9 to nie tylko piłkarz, to historia pewnej kariery, uporu i dążenia do celu, dlatego chciałbym, żeby nasz czołowy napastnik był wykorzystywany nie tylko jako twarz sprzętu AGD przyborów toaletowych, czy najnowszej kolekcji ubrań, ale jako motor, siła napędowa innych historii. Marki coraz częściej i chętniej działają w obszarach związanych z wyznaczaniem celów i rozwiązywaniem konkretnych problemów i moim zdaniem Lewandowski powinien wiązać się z takimi bandami, którym nie jest wszystko jedno, mają coś do powiedzenia i chcą zmieniać rzeczywistość. To samo dotyczy naszej reprezentacji. Jadą na Euro i nie chciałbym powtórki z Mundialu w Korei i Japonii, kiedy zamiast piłkarzy po boisku biegały „kubki zup w proszku”. Można pokazać logo, ale można też powiedzieć coś więcej i potraktować przestrzeń reklamową reprezentacji jako obszar do przekazania pewnych historii, idei, które stoją za markami."
Komentarz ukazał się w serwisie Wirtualne Media 13 października 2015 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.