Social media zrewolucjonizowały pracę PR-owców / Paweł Kocon dla Wirtualnych Mediów
Lista przynależnych kategorii publikacji
- Nie chodzi tutaj o dodawanie dziennikarzy jako znajomych na Facebooku i budowanie zawodowych relacji, ale przede wszystkim o to, że coraz częściej to media społecznościowe są dla nich pierwszym źródłem informacji. Dziennikarze powołują się na komentarze i materiały, które są publikowane właśnie w kanałach socialowych. Przykładem jest oczywiście Twitter, który został opanowany zarówno przez polityków, jak i publicystów. To na Twitterze na bieżąco komentowane są bieżące tematy społeczno-polityczne i dla firm, które działają, lub chcą działać w przestrzeni publicznej, jest to idealne miejsce w którym powinny zaistnieć. To jest dziś PR-owy „bread&butter” - stwierdza Paweł Kocon.
Komentarz ukazał się w serwisie Wirtualne Media 14 marca 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.