MSLGROUP liderem tegorocznych nominacji do SABRE Awards

Spośród 2400 zgłoszeń prestiżowy Holmes Report docenił aż 18 kampanii, zrealizowanych przez agencje należące do grupy Publicis. MSLGROUP okazała się wiodącą agencją w regionie EMEA. Zarządzany z Warszawy region CEE otrzymał 7 nominacji.

Gala wręczenia nagród Sabre Awards odbędzie się 25 maja br. w Berlinie. MSLGROUP jako lider tegorocznych nominacji ma szansę na największą pulę wygranych. O tytuł najlepszych kampanii PR powalczą polskie projekty „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard) i „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) oraz w kategorii digital kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice).

Ponadto wyróżnione zostały kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, którego hub mieści się w Warszawie. Drugie biuro MSL-u nominowane zostało za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald's i „Zakoduj swoją szansę”.

Ostatni rok to okres zmian strukturalnych w MSLGROUP, połączonych z inwestycjami w innowacje i jeszcze większą integrację sieci. Dla naszych klientów oznacza to komfort pracy przy projektach multimarketowych i dostęp do światowej klasy know how, bez względu na to czy strategia powstaje w Londynie, Paryżu, Bukareszcie czy Warszawie. Liczba wyróżnionych kampanii MSLGROUP pokazuje, że agencja trzyma wysoki poziom, a wprowadzane zmiany przekładają się na jakość pracy dla klientów - powiedziała Zofia Bugajna, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Warto dodać, że w 2015 roku Holmes Report uznał MSLGROUP za najlepszą firmę konsultingową w tej części świata. Informacja o laureacie roku 2016 powinna pojawić się do końca miesiąca.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.