Kto ma najlepszą agencyjną stronę? MY! Prestiżowy Holmes Report uznał http://www.mslgroup.pl/ za najlepszą produkcję w regionie, przyznając nam SABRE EMEA Award. Drugie SABRE dostaliśmy jako grupa za najlepszy program skierowany...

Kto ma najlepszą agencyjną stronę? MY! Prestiżowy Holmes Report uznał http://www.mslgroup.pl/ za najlepszą produkcję w regionie, przyznając nam SABRE EMEA Award. Drugie SABRE dostaliśmy jako grupa za najlepszy program skierowany do pracowników – platformę zarządzania wiedzą MIND. Trzecia inicjatywa agencyjna, digitalowy newsroom, została natomiast doceniona Certificates of Excellence. Uznanie na poziomie europejskim zawsze cieszy, dziękujemy! #SABRE #SABREAwards #HolmesReport #MSLGROUP

Załączniki

108564383358_10153573568053359.jpg

108564383358_10153573568053359.jpg

jpg 133,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.