Kraków europejską stolicą marketingu! Rusza Marketing Summit 2016

Lista przynależnych kategorii publikacji

60 ekspertów światowej klasy dyskutować będzie o sposobach dynamicznego wzrostu firm i marek. Dostęp do najistotniejszych trendów marketingowych i praktycznej wiedzy to główne punkty programu nadchodzącego Marketing Summit. Ta najważniejsza w regionie CEE impreza marketingowa odbędzie się w dniach 6-7 czerwca w Krakowie.

Podczas tegorocznego Marketing Summit prezentowane będą najbardziej efektywne sposoby na rozwój biznesu. Dwa dni spędzone na kongresie będą szansą do wysłuchania najlepszych praktyków marketingu, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem i przedstawią inspirujące historie najlepszych światowych marek. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest słowo „GROWTH”, oznaczające wzrost. I właśnie o sposobach, dzięki którym firmy i marki mogą się lepiej rozwijać, będą w czasie Marketing Summit dyskutować przedstawiciele branży.

Wśród prelegentów znajdą się międzynarodowi eksperci z obszaru komunikacji marketingowej, m.in.:

  • John Tylor, Chief Client Officer Publicis Group, 
  • Martin Wolf, CEO Labstore, 
  • Alemsah Ozturk, CEO 4129Grey, 
  • Justin Billingsley, Chief Operating Officer Saatchi&Saatchi, 
  • Dian Warsosumarto, Executive Creative Director Vice Group, 
  • Michael DerkitsChief Business Development Officer CEE Vice, 
  • Barbara Koch, Social Communication Leader & Special Projects IBM.

Swoim doświadczeniem z uczestnikami Marketing Summit podzielą się również polscy marketerzy oraz członkowie zarządów. W czasie wydarzenia będzie można posłuchać m.in.: 

  • Anny Jakubowski, General Manager The Coca-Cola Company Poland, 
  • Jacka Furmana, Prezes Aflofarm, 
  • Sebastiana Mikosza - Prezes ESKY, 
  • Anny Rawskiej-Kupczyńskiej - Enterprise Group Marketing Manager HP Enterprise Polska, 
  • Tomasza Marszałła - Marketing and Communication Director TVN, 
  • Pawła Barskiego - Marketing Director Ricoh, 
  • Arkadiusza Trzcińskiego - Marketing Manager KROSS, 
  • Macieja Kujawy - Marketing Director Skarbiec TFI, 
  • Moniki Bis - Procurement & Administration Director Medicover, 
  • Michała Groniewskiego - Managing Director Faktoria Win (Grupa EuroCash), 
  • Pawła Lenarczyka - Web&Digital Channel Specialist IKEA Retail Poland,
  • Barbary Pasterczyk - Dyrektor Marketingu ING Bank Śląski.

Polska branża komunikacji marketingowej będzie reprezentowana przez najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. wystąpią m.in: 

  • Tomasz Pawlikowski - President Leo Burnett CEE, 
  • Piotr Piętka - Prezes Starcom Mediavest Group, 
  • Sebastian Hejnowski – CEO MSLGROUP CEE
  • Adam Nowakowski - Head of Startegy Leo Burnett Warsaw, 
  • Tomek Waligóra, Global eCommerce Evangelist
  • Michał Kisielewski, Creative Director at Publicis DWL
  • Zofia Bugajna, Business Development Director, MSLGROUP CEE
  • Michał Cortez, eCommerce Strategy Lead Saatchi & Saatchi
  • Sebastian Stępak, - Dyrektor Zarządzający MSLGROUP Poland
  • Arkadiusz Łoś - Brand Consulting & CI Director Dragon Rouge, 
  • Michał Sadowski - Prezes Brand24, 
  • Dorota Bigo - Programmatic Expert Google, 
  • Krzysztof Małecki - Prezes FFW Communication, 
  • Kuba Kalicinski - Prezes Fog Content Agency, współwłaściciel Grupy Kalicinscy.com, 
  • Marzena Witczyńska Prezes Brave Hearts, 
  • Miłosz Wójcik Prezes - Appchance,
  • Michała Rogowskiego - Regional Director CEE & Client Service Director TNS
  • Jan Kisielewski - Dyrektor Stratosfera by Delloite
  • Igora Bielobradeka - Head of Digital Marketing Deloitte.

Expo najnowocześniejszych rozwiązań

Uczestnicy Marketing Summit będą mogli odwiedzić stoiska najciekawszych firm z branży. Będą mogli również wziąć udział w warsztatach, gdzie zdobędą praktyczną wiedzę o innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych.

Liderzy marketingu

Marketing Summit to wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój firm i marek
– zarówno tych działających na polskim rynku, jak i pozostałych krajach Europy
Środkowo-Wschodniej. Ciekawe i inspirujące treści znajdą na niej również przedstawiciele działów sprzedaży czy customer experience, jak również członkowie zarządu firm, którzy rozumieją, jak ważna w rozwoju biznesu jest skuteczna i nowoczesna komunikacja marketingowa.

Najlepsi z najlepszych

Marketing Summit to rozszerzona formuła Kongresu Dyrektorów Marketingu, który od lat jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży komunikacji marketingowej w Europie Centralnej.

Ważnym punktem imprezy będzie uroczysta Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015,
na której nagrody odbiorą najlepsi polscy marketerzy. W czasie Gali zostanie także wręczona nagroda dla najbardziej Promarketingowego Prezesa 2015 roku, aktywnie wspierającego swój zespół w osiąganiu ponadprzeciętnych efektów.

Partnerzy Marketing Summit

Partnerami głównymi wydarzenia są: MSLGROUP, Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Publicis, ICE Kraków Congress Centre, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kantar, T-Mobile, Deloitte.

Partnerami wydarzenia są: TNS, Millward Brown, FFW Communication, Dragon Rouge, Superbrands Polska, Akademia Leona Koźmińskiego, Indrems.

Patronat nad wydarzeniem objęli: TVN, Grupa Onet-RAS Polska, Media Impact Polska, Multikino Media, NaTemat.pl, Grupa Wirtualna Polska.

Załączniki

summit-380x250.png

summit-380x250.png

png 73,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.