Najlepsi marketerzy w Polsce! Wyniki 1 etapu głosowania Kapituły w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Shortlista

Lista przynależnych kategorii publikacji

W dniu 25 maja 2015 roku, Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 na swoim posiedzeniu w trakcie dyskusji oraz tajnego glosowania wybrała zwycięzców.

Ich nazwiska zostaną ogłoszone na uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się podczas corocznego spotkania liderów marketingu i sprzedaży Marketing Summit 2016, 6-7 czerwca w ICE Kraków w Krakowie, drugie dnia wydarzenia 7 czerwca o godzinie 19:00.

Lista finalistów 1 etapu głosowania Kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015 – Shortlista.

Zgłoszenia indywidualne

Anna Goliszewska – LOTOS

Elżbieta Szydłowska – Baltic Wood

Anna Sambor – Bakalland

Dawid Prymas – Galeria Katowicka

Arkadiusz Trzciński – Kross

Małgorzata Lubelska – Grupa Żywiec

Marek Gonsior – Agata

Marek Trelka – Tauron

Jacek Balicki – NCPLUS

Dariusz Marnic – Huawei

Maciej Herman – Lotte Wedel

 

Zgłoszenia zespołowe – Liderzy zespołów

Łukasz Wójcik – Zespół Mitshubishi Motors

Arkadiusz Trzciński – Zespół Kross / LeGrand

Dawid Prywas – Zespół Galeria Katowicka

Piotr Bubak – Zespół Onet / RASP

Barbar Pasterczyk – Zespół ING Bank Śląski

Tiago Santos – Zespół Danone

 

Zgłoszenia instytucje

Zygmunt Stępiński – Polin

Agnieszka Borek – Fika

Kinga Jakubowska – Legalna Kultura

 

Zgłoszenia - Wysoka Efektywność  B2B Marketing

Marek Trelka – Tauron

Aleksander Rzepecki – Mercedes Benz

Ewa Wolska – Pracuj.pl

Marcin Przytulski – NAC

Iwona Folleher – Viessmann

 

Zgłoszenia - Wysoka Efektywność  Brand & Product Lider

Dariusz Marnic – Huawei

Anna Pater – Beliso

Michał Blanc – Edrone

 

Zgłoszenia - Wysoka Efektywność  E-commerce

Miguel Mendes – Citi Handlowy

Michał Blac – Edrone

 

Zgłoszenia - Wysoka Efektywność  Shopper & trade marketing

Beata Zielińska – PLAY

Marcin Przytulski – NAC

 

Zgłoszenia - Wysoka Efektywność  Sales & Marketing Director

Marek Gonsior – Agata

Marek Trelka – Tauron

Elżbieta Szydłowska – Baltic Wood

Dariusz Marnic – Huawei

Miguel Mendes – Citi Handlowy

 

Zgłoszenia – Wysoka efektywność – Na rynkach międzynarodowych

Francisco Hidalgo Marques – Renault

Karolina Paszkiewicz – Sunreef Yachts

Marcin Przytulski – NAC

Elżbieta Szydłowska – Baltic Wood

 

Zgłoszenia – Osobowość Marketingu  - Launch / Rebranding roku

Marek Gonsior – Agata

Mariusz Lewandowski -  Ursus

Dariusz Marnic – Huawei

Arkadiusz Trzciński – Kross

Wioleta Łosiewska – Nationale Nederlanden

 

Zgłoszenia – Osobowość Marketingu  - Thinking outside the box

Marek Gonsior – Agata

Marek Trelka – Tauron

Jacek Balicki – NCPLUS

Ewa Łabno  - Falęcka – Merceds Benz

Dawid Prymas – Galeria Katowicka

Francisco Hidalgo Marques – Renault

 

Zgłoszenia – Osobowość Marketingu  - Młody wilk – Odkrycie roku

Szymon Kosiński - Sarigato

Justyn Chmielewska -  Lenovo

Andrzej Dalkowski – Vision Express

Michał Zalewski  - KBF

Ewelina Harabuda - Bakalland

 

Zgłoszenia – Wysoka efektywność – Na rynkach międzynarodowych

Francisco Hidalgo Marques – Renault

Karolina Paszkiewicz – Sunreef Yachts

Marcin Przytulski – NAC

Elżbieta Szydłowska – Baltic Wood

 

GRAND PRIX

Beata Zielińska – PLAY

Małgorzata Lubelska – Grupa Żywiec

Zygmunt Stępiński – Polin

Marek Gonsior – Agata

Anna Goliszewska – LOTOS

Marek Trelka – Tauron

Jacek Balicki – NCPLUS

Elżbieta Szydłowska – Baltic Wood

Szymon Kosiński - Sarigato

Mariusz Lewandowski -  Ursus

Ewa Wolska – Pracuj.pl

 

Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015 

  1. BEATA GOLUBIŃSKA, Vice Prezes, Starcom Media Group
  2. ANNA PUTTS, Dyrektor Marketingu, Samsung Polska
  3. MAŁGORZATA PAWLIK-LENIARSKA, Partner, Dragon Rouge
  4. TOMASZ MARSZAŁŁ, Członek zarządu, Dyrektor Marketingu, TVN
  5. TOMASZ PAWLIKOWSKI, Prezes, Leo Burnett CEE
  6. JAKUB KALICIŃSKI, Prezes, Fog Content Agency 
  7. MARTA SIERPIŃSKA-KOPYT,  Marketing Head CEE, TEVA 
  8. KRZYSZTOF GAWRYCH, Partner, Eventroom 
  9. PROF. BOLESŁAW ROK Ekspert, Akademia Koźminskiego  
  10. MICHAŁ CZERWIŃSKI, Prezes, InDreams 
  11. KRZYSZTOF MAŁECKI, Prezes, FFW Communication
  12. MARIUSZ RYCIAK, Ekspert branżowy / Strateg  
  13. MICHAŁ KAZIMIERCZAK, Prezes, Young & Rubicam Poland
  14. MARCIN MAJ, Prezes, OS3 Group               
  15. ARTUR SIKORA, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, BZWBK
  16. RAFAŁ BARAN, Prezes, 4FunTV
  17. PAWEŁ POTOROCZYN, Dyrektor, Instytutu Adama Mickiewicza
  18. BARBARA PASTERCZYK, Dyrektor Marketingu, ING Bank Śląski
  19. IZABELA HELBIN, Dyrektor, Krakowskie Biuro Festiwalowe
  20. TOMASZ MACHAŁA, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający
  21. JACEK FURMAN, Prezes, Aflofarm
  22. MATEUSZ LABUDA, Zastępca Dyrektora, Muzeum Narodowe w Warszawie  
  23. PAULA BRUSZEWSKA, Prezes Zarządu, Social Wolves
  24. MAGDALENA CZAJA, Przewodnicząca rady Nadzorczej, San Markos
  25. MARCIN DEC, Prezes, Initiative Media
  26. KRZYSZTOF KRUSZEWSKI, Prezes, Milliard Brown
  27. KAROLINA KAROLCZAK, Head of Trade Marking, Tchibo
  28. PAWEŁ BARSKI, Dyrektor Marketingu, RICOH
  29. MARZENA WITCZYŃSKA, Prezes, BRAVE HEARTS
  30. PIOTR BUBAK, Ekspert branżowy, GRUPA ONET
  31. MAGDALENA TOKARCZYK-CYRAN, Dyrektor Marketingu i PR, NOWY STYL GROUP
  32. MACIEJ PYRKA, Country Manager, AIR EMIRATES
  33. MARTA CZARTORYSKA-ŻAK, Vice Prezes, GRUPA WIRTUALNA POLSKA
  34. MARIUSZ SPISZ, Prezes, MULTIKINO MEDIA
  35. ANNA PAŃCZYK, Prezes, GREY GROUP
  36. MAŁGORZATA WĘGIEREK, Prezes, HAVAS MEDIA
  37. ŁUKASZ ADAMOWICZ, Prezes, BUSINESS FUN CLUB
  38. KRZYSZTOF PARADOWSKI, Prezes, CMA
  39. MAŁGORZATA SKORWIDER, Ekspert, SKORWIDER Consulting   
  40. JAN KISIELEWSKI, Dyrektor, DELOITTE
  41. MARIA KATARZYNA GRZYWACZEWSKA, Dyrektor Marketingu, T-Mobile
  42. MONIKA KOWALEWSKA, Dyrektor, Superbrands
  43. PAWEŁ NETCZUK, Prezes, Mediarun

 

Pełen skład kapituły:  http://mediarun.com/awards/2015/#kapitula

Zapraszamy do wzięcia udziału w najbardziej prestiżowym wydarzeniu marketingowym tego roku. Na stronie http://marketingsummit.eu/en/shop/uncategorized/udzial-w-gali/ można nabyć zaproszenie na Galę konkursową oraz w 2 dniowy szczycie marketingowy.

 

Partnerzy Konkursu:  

MSLGROUP, Starcom Mediavest Group, Publicis, Leo Burnett, FFW, Indreams, Dragon Rouge, KBF, ICE Kraków, LSW, Grupa ONET / RASP, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, Superbarnds, TNS, Millward Brown, AIR EMIRATES.

 

Fundatorzy  nagród:

INDREAMS, MEDIARUN, HOTEL SHERATON, HOTEL BONIFACIO, LEXUS, APART, RICOH, SAMSUNG, PROMO 5, GRUPA NOWY STYL, AIR EMIRATES.

 

Informacje o Marketing Summit.eu

http://marketingsummit.eu/

 

Formularz akredytacyjny

http://marketingsummit.eu/en/register-pl/

 

Informacje o konkursie

http://mediarun.com/awards/2015/

Załączniki

summit-380x250.png

summit-380x250.png

png 73,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.