PR w tradycyjnej formie to wciąż podstawa komunikacji. Dobrze zaplanowane i nienagannie wykonane działania mogą zwiększyć kilkukrotnie zwiększyć zasięg kampanii. Ich brak, lub nieumiejętna egzekucja to w najlepszym przypadku niewykorzystany...
PR w tradycyjnej formie to wciąż podstawa komunikacji. Dobrze zaplanowane i nienagannie wykonane działania mogą zwiększyć kilkukrotnie zwiększyć zasięg kampanii. Ich brak, lub nieumiejętna egzekucja to w najlepszym przypadku niewykorzystany potencjał, w najgorszym - nieodwracalne szkody. Pijary, virale, celebryci, earned vs. paid, notki, roji, darmowe dotarcie to często PR w oczach marketerów.
Na zbliżającym się CEE Marketing Summit Sebastian Stepak opowie o tym jak można rzeczywiście zbliżyć dwa światy i w pełni wykorzystać naturalną symbiozę między PR-em a marketingiem.
Zapraszamy!
#stepak #mslgroup #MSEurope #MarketingSummit #speakers
http://marketingsummit.eu/pl/mowcy/
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami